Snööööööööööööö!

Idag har det snöat här i Göteborg! Det e la mys med snö ibland.. men jag hatar kylan! Det e det enda jag verkligen hatar! Nu vill jag verkligen ha sol å värme.. ^^ Fast för varmt e inte bra heller.. då klagar jag oxå =P Snö e bra till skidåkning iaf! Haha =D Sen så hatar jag plasksnö.. usch usch..

Idag har jag faktiskt varit ledig från jobbet.. känns riktigt härligt =) Har bara suttit hemma å tagit d lugnt.. kan inte göra så mkt då jag har värsta träningsvärket! Ville träna idag egentligen.. men jag kunde verkligen inte röra på mig.. gjorde för ont.. när jag skulle sitta å käka middag.. haha guud va jag klagade att jag hade ont osv.. mamma tyckte att jag va knäpp =P Men hon e lite rolig hon ibland =)

Tog även en snabbrunda i stan idag då jag blev uttvingad till stan.. skulle köpa lite grejer på åhlens då vi hade såna rabattkuponger som skulle gå ut idag.. å såklart ville man utnyttja dem.. jag menar.. vi hade 2st kuponger som gav 20% på valfri vara.. vem vill inte utnyttja den liksom ;P Så det blev lite hudvårdsprodukter osv.. =)

Nu ikväll ska jag kolla lite på serier... hinner inte göra så mkt.. ska vakna tidigt imorrn för jag ska jobba kl.08..
men det e en rätt så okej tid egentligen =)

Kl. 00 inatt e d LÖNING! Wohooooooooo! ^^ Fast kmr att va pank sen när jag har bokat biljetten å betala vissa räkningar.. =P

Allt för idag =)

Kommentarer
Postat av: K'

Hehe en softish dag!

Träningsverk alltså.. stackars söta.. Men det betyder att du har tränat väl! :D



Kommer bli så nice när äntligen du kommer hit nästa år! :D

Pussar!

2008-11-25 @ 09:23:21
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Du anar inte vilken träningsvärk jag har älskling.. jag har fortfarande träningsvärk sen i söndags.. vilket betyder att jag får ställa in dagens träning oxå.. suck =( Har verkligen ONT i mina ben å armar.. ;P



Pusss <3

2008-11-25 @ 15:53:43
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0