Twilight!

Sorry för ingen uppdatering igår.. det e för att mitt internet va hur seg som helst när jag kom hem från jobbet.. å jag kom inte åt några hemsidor alls.. så jag sket i allt.. =P Men det hände inte så mkt igår förutom att jag stängde då.. (som vanligt) =P

Men nu e jag hemma igen efter en lååång dag... =P
Började dagen med jobb jobb.. jobbade 11:45-19:15 idag... skulle ha stängt idag egentligen men bytte tid med Linn då jag skulle på bio å kolla på Twilight! ^^ Eugenia jobbade idag oxå..å det roliga va att vi båda fick stå i köket under lunchen.. å seen så fick jag hoppa in i kassan ist.. men efter min första rast så fick jag stå kök igen.. fick stå kök helt sj en halvtimme.. trodde jag skulle dö typ.. men det gick bra å smidigt till å Robin kom in tidigare för å hjälpa lilla mig =)
Men jag klantade mig som vanligt.. när jag skulle skrapa grillarna så råkade jag bränna mig.. så nu har jag värsta blåsan på handen... som äcklar mig.. buhuu... jag vill så gärna spräcka blåsan.. men vill inte ha ett fult ärr.. buhuuu... ='( Vi får se va som händer helt enkelt..
Jag lyckades även göra en annan klantig sak.. joo å det e att tappa min mobil inne i köket.. =P Skalet typ gick loss å jag fick värsta paniken =P Trodde den skulle gå sönder... men men, mobilen överlever iaf =)

Oxå va man inne på mctime på jobbet då.. å jaa... där såg man ett inlägg av chefen som handlar om flest inloggningar i november månad.. å jaa jag hamnar på andra plats =P Bra början.. det börjar sakta gå neråt.. nån som e mer mctime-nörd än mig.. that's good! =P Fast egentligen e jag inte så nördig.. det e bara för att ibland har jag problem med nätet å ibland e d fel på sidan.. å då måste jag logga in igen osv.. vilket leder till att det blir många inloggningar.. men men.. så e d.. ;P

Efter jobbet så skulle jag hämta ut Evys å mina biobiljetter.. så jag åkte aldrig hem efter jobbet.. utan stannade kvar i stan.. å som tur va så va Oscar snäll å gjorde mig sällskap... efter att vi drog å hämtade ut biljetterna så drog vi till fröken olssons café å fikade smått å bara snacka om jobb å allt.. =) Jag klagade på donkan jobbet.. vilket slavjobb d e osv.. =P Att jag vill lämna stället.. haha =P Evy kom typ senare till caféet typ 15 min innan bion skulle börja.. så då drog vi tillsammans till biopalatset.. =)

Väl på biopalatset så va Jennifer, Anny, Yan å Xier där.. =) Filmen va 2h lång.. å den va rätt okej faktiskt... jag hade faktiskt högre förväntningar.. men den va fortfarande en vacker film =) Alla snackar så mkt om denna film.. å alla säger att böckerna e braa.. å jag ska nog ta å läsa böcker faktiskt ^^ Jag som inte tycker om att läsa, men efter Linns tjat om d.. så ska jag nog ge den en chans.. Linn ska låna sina böcker till mig =) Det ska bli naajs faktiskt ^^ E faktiskt lite sugen på att läsa.. så längesen jag gjorde d sist.. ;P



Jag har typ ångest.. haha.. ätit för mkt onyttigheter.. =P Testade på emmentalerhjärtan å chicken tasty.. det va faktiskt gott.. men sån ångest jag fick efteråt.. =P Inte nog med det.. va ju på fika efter jobbet oxå.. haha.. katastrof!! =P Tur att jag inte tog mer fett mat efter jobbet då jag hade pengar över att äta för.. åt 2 påsar morötter ist.. =P

Nu e d dags för en dusch.. sen sovaa... ska upp om 8h igen.. ska nämligen jobba kl.10 imorrn... =P Skulle va ledig egentligen men men.. de behövde hjälp så jaa, jag va snäll å ställde upp =)

Time to gooo!

Nite nite! ^^

74 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Trevligt med bio! Dåligt utbud av engelsktalande filmer här i Japan.. ;P

Va försiktig när du jobbar i köket älskling!



Pussar!

2008-11-28 @ 16:12:24
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0