Vann tävlingen idag igen.. =P

Inatt gick jag å la mig runt 04:00.. vi satt å lirade kort till så sent haha... vi satt verkligen å spelade i hela 6h!! Sjukt för tiden gick asfort asså.. kände knappt av att jag hade spelat kort så länge.. haha =P Men det va kuul att spela igår iaf.. fast jag va lite trött igår =P Höll på däcka typ.. =P Jag blev även utskälld av Yan för att jag spelade dåligt å att jag typ inte ansträngde mig när jag spelade... haha... men jaa, jag har dåligt minne å jag minns inte va mina lagkamrater inte har för färg eller va motståndarna inte har för färg osv... jag har skitdåligt minne! Jag kan verkligen inte göra så mkt åt d.. men sen så började jag minnas lite iaf.. när jag ansträngde mig lite mer =P Jag, Yan å Charlie va i ett lag iaf... Yi, Anny å Ming Ming va i ett lag.. vi bildade nya lag för att Ting Ting inte va med igår.. men när hon e med nästa gång blir det våra ursprungliga lag som gäller... =) Vi hade 2 sätt att bilda ett nytt lag.. antingen så får de som har 3 svarta färg eller 3 röda färg va i ett lag eller så skulle de 3 med högst kort få va med i samma lag... well well.. vi bestämde oss att ta varsin kort där de med de 3 högsta siffrorna får bilda ett lag.. efter att vi hade tagit så började killarna tjafsa igen... att ett ess kan stå för en etta som e minst eller ett ess som e störst.. å det finns ett spel där 2:an e störst osv.. omg va killarna tjafsade... helt seriöst.. tjafsa även när man bildar lag.. helt lol verkligen =P Men då så fick vi ta varsitt färgkort ist.. så de med svart färg får va ett lag å de med rött får va i ett lag... å så fortsatte spelet inblandad med lite tjafs här å där ibland... å så försvann 6h iaf.. =P

Jag jobbade idag  8-17. Jag vaknade idag runt halv 7 tiden.. det innebär att jag sov i 2,5h max! Jag va svintrött men denna gång sov jag åtminstone 1h mer än förra gången då jag satt å lirade kort.. haha =P Jag mådde bra idag iaf.. inget illamående eller något annat heller.. =) Det va skitdåligt väder idag oxå.. det stormade å ösregnade.. så på vägen till jobbet så blev mitt paraply förstörd.. fick slänga paraplyet.. men men, så e d när man köper paraply från Kina... B-kvalité verkligen! Haha! =P Härligt att jobba på morgonen då det e så lugnt ^^ Jag fick göra den hemska uppfyllningen i källaren 2 hela gånger! Guud, va jag verkligen hatar uppfyllning haha.. men men, tiden går fort iaf =) Det jobbiga med uppfyllningen e att lyfta å bära på tunga kartonger.. men men, det ger mig starka armar iaf ;)

På lunchen så kom det mkt folk.. å det va plusmenytävling idag oxå.. å självklart va jag vinnaren..igen! Haha.. =P Fick äta gratis idag oxå! ^^ Men annars förövrigt så har det inte hänt så mkt på jobbet.. tiden gick relativt fort idag iaf =)

När jag kom heem efter jobbet så va det middag dags! Perfect timing typ ^^ Skulle hem å ropa på Yi först.. å då såg man självklart Ming Ming å Charlie som va kvar hos Yi sen igår å lirade WOW.. loool.. =P Sen drog jag vidare hem till mig själv för att lämna av mina grejer typ..

Nu på kvällen ska jag sitta här å fortsätta med min japanska serie Galileo.. =P Hann ju inte ens kolla ett enda avsnitt igår.. haha =P

88 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0