Varför ger ni 2 aldrig er??? =P

Igår (klockan e efter 00) så tränade jag som jag nämnde på mitt förra inlägg.. ^^ På vägen till träningen så träffade man på Lodisen på bussen!! Haha.. omg.. Lodisen åkte buss med mig!! =P Han satte sig längst bak i bussen typ.. när han såg mig började han småle mot mig.. vilket betyder att han känner igen mig.. å jag va lite trevlig dåra å hälsade på honom.. lool =P Han åkte buss 42 med mig å han gick av i avenyn (som vanligt).. han skulle säkert till McDonald's å köpa cheese eller kaffe eller nått =P Haha!  

Träningspasset va grymt kul idag! =D Guud va jag älskar alla danspass asså! Så himla kuul! E redan sugen på mera danspass! ;)

På vägen hem från träningen så ringde Yan mig å frågade va jag vaa.. å ja, det betyder att gänget va här igen hos Yi för att lira lite kort (som vanligt) =P När jag kom hem så åt jag middag som pappa hade sparat till mig å sen så drog jag hem för att ta en snabbdusch =) Efter d så satt vii å lirade Zhao pengyou som vanligt.. =P Å det va det gamla laget som vi va sist som gällde... dvs. jag, Ming Ming å Yan/Anny va i ett lag å Yi, Ting Ting å Charlie i ett lag.. denna gång spelade vi rätt lika.. så båda lagen koom på samma plats typ.. men mitt lag vann sista rundan iaf! Vi ägde dem totalt! Så kuuul! =D Evy kom ner å hälsade på senare oxå! ^^ Under spelets gång så gjorde Ting Ting ett misstag... hon hade 2 kort för mkt i handen... å herregud vilken diskussion det blev mellan Yan, Yi å Charlie! Herremingud! De bara gapade å skrek på varandra... vi tjejerna + Ming Ming satt å kollade på TV typ.. å jag typ tappade rösten pga de höll på att tjafsa om Ting Tings 2 okastade kort.. Fick säga åt dem typ å be dem lägga ner diskussionen, men ingen av dem lyssnade så jaa.. =P Yi å Yan va vääärst som alltid! Herregud... de 2 va helt katastrofala! Fattar inte varför de 2 ska hålla på så VARJE GÅNG? =P De ger sig aldrig för att båda de e såå himla envisa asså! Å efter 2 rundor igen så började Yan självklart ta upp Ting Tings 2 kort igen... daamn.. kan de inte bara droppa ämnet? Så blev det lite tjafs igen.. blabla... Jag ville filma hela situationen med kameran.. men tyvärr så hade min kamera inte tillräckligt med minne så jag kunde inte spela in nått typ.. så synd verkligen.. De va kul att spela lite zhao pengyou.. men blev så trött av allt tjafsande.. fick så himla ont i öronen med eftersom de verkligen skreeek åt varandra osv...


Mina så kallade no-life vänner =P

Aja, så spenderade jag min tisdag iaf.. å det va trevligt ändå =)

Nu e d dags att gå sova! Ska ju upp å jobba imorrn! Men som tur e så börjar jag klockan 12.. så det e inte såå tidigt ändå! ^^

Saknar dig Kevin älskling!!! <3
Puss puss!

God natt allihopa! ^^

90 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Hehe, alltid Yi(ng) o Yan(g).. ;P Det kommer jag ihåg från första gången jag träffade dem ;)



Saknar dig med Connie gullet!

Pussar!

2008-11-12 @ 04:36:08
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0