Dödstrött!!

Så sköööööönt att va hemma igen!! =D Har stängt som vanligt idag.. Idag stängde jag med Emelie å Ghamgin, fast Ghamgin stack redan runt 10 över 12 så det va bara jag å Emelie kvar... vi va snabba idag dock å vi blev klara med grejerna fort! ^^ Jag å Emelie höll varandra sällskap under tiden vi väntade på våra vagnar i Valand.. =) Vi pratade å såå..
Det va najs! ^^ Emelie e faktiskt snäll.. =) Jag åkte med 4:an hem faktiskt.. gjorde jag igår oxå.. vet faktiskt inte varför 4:an åker till Bellevue på kvällarna.. men det e bara bra för mig! =D Då slipper jag vänta på 11:an som går antingen kvart över eller sista vagnen som går kvart i 2.. å jag måste vänta minst en halvtimme varje gång... =( Hatar att vänta på vagnen helt ensam i kylan.. =/ Annars va arbetsdagen lugn.. inget speciellt hände faktiskt.. jo, det kom en jobbig gäst faktiskt till min kassa.. (han e känd för att va jobbig)..den gästen ville ha 2 små pommes å extra rålök vid sidan om pommesen.. jag tog ju betalt för de löken.. han bara: "varför tar du 3 kronor för löken?" Men vadåå? Inte så att löken ingår i pommesen.. allt som e extra tar jag betalt för såklart.. va vill han liksom.. Jag kunde ha varit snäll.. men jag tycker inte om honom så jag ville jävlas med honom.. haha =P Sen så kom det 2 till.. en man å en kvinna.. de va skittrevliga.. =) De har varit i min kassa typ förrigår eller igår oxå minns inte.. men de sa att jag va den bästa i kassan iaf.. =) *so happy* De bara: "Du e den bästa !" Jag försökte försvara alla andra kollegor faktiskt på Donkan.. Jag bara: " Alla andra som jobbar här e duktiga oxå, men nu kanske ni bara ha handlat av min kassa.." De bara: "Neej du.. jag har träffat på många duu.. du e den bästa!" =) Glad va jag då å bara tackade dem tihii ^^ Runt 22-tiden va jag hur trött som helst.. jag bara klagade på att jag va trött å ville hem å sova.. vet inte varför.. kände mig extra trött idag faktiskt.. =/ Men men. efter stängningen så piggade jag till mig lite iaf... =)
Det va min arbetsdag det.. =)

Innan jobbet hann jag med mycket faktiskt.. ^^ Jag hann träna å jag hann se ett avsnitt av Heroes! Så himla braaaa det senaste avsnittet! Jag älskar Heroes!! =D Jag hann även ta en snabbshopping runda typ 10-15min innan jag började jobba.. haha =P Jag köpte faktiskt ett par stövlar ^^ Jag va sugen på ett par stövlar utan klack... så jag drog å köpte ett par innan jobbet.. =) Efter att jag hade köpt stövlarna va det bara 3 min kvar tills jag skulle börja jobba.. ahh du.. jag fick springa fort som fan till jobbet.. haha =P Va helt andfådd när jag kom till jobbet.. å jag hann precis stämpla in mig kvart över 4 iaf ^^ (Jag började 16:15 idag..)


Yeaay, mina nya stövlar! =D

Nu ska jag snart gå ta en skööön duuuuusch!! =D Sen får jag se vaa som händer... kanske kolla på Dexter? Näääe... jag besparar mig tills imorrn ist.. ^^ Så jag kan njuta av ett Dexteravsnitt imorrn på min ENDA lediga dag för den här veckan!!
Nääe, det ska bli skönt med lite ledigt imorrn! Tihii ^^
Jag längtar tills fredag med! LÖNING! Wohoo!! =D

Nattinatt på er alla! ^^

110 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Jätte fina stövlar!

Njut av din ledig dag imon o koppla av sötnos.

Pussar

2008-10-23 @ 02:43:27
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Tack älskling! ^^

Ahh, ska försöka njuta av min lediga dag.. tihii ^^

Puss!

2008-10-23 @ 03:07:16
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0