En helt vanlig dag...

Idag har jag bara jobbat ett kort pass... 11:30 till 15:05 ungefär.. men va schemalagd till 14:45.. så jag fick sluta 20 min senare.. Matilda frågade mig om jag ville stanna till 16 eller 17 egentligen.. jag ville så gärna göra det för att jag hatar att jobba korta passer men... jag va tvungen att åka hem för att fixa lite grejer hemma som vanligt... =P Det har varit en lugn dag idag jämfört med igår faktiskt.. ingenting hände på jobbet direkt.. Min fasters man kom å handlade av mig idag.. hehe ^^

När jag kom hem så skulle jag ringa Nissan för att fråga dem hur mkt det kostar att byta ett bilbatteri för vårat bilbatteri börjar ta slut å kan inte starta bilen... Jag fick telefonköa hur länge som helst.. tillsut kom jag fram å fick reda på att det skulle kosta runt 2100kr! My good.. så dyrt! Så jag åkte till bensinmacken i närheten istället men de hade bytt ägare å hade ingenting på lager å de hade ingen aning om hur mkt bilbatterierna kostade så... jaa.. vi får la se va vi kan göra med bilbatteriet.. humm.. inte kul om man inte kan starta bilen liksom.. mina föräldrar behöver ju bilen för att kunna handla varor osv..

När jag kom hem så va klockan redan runt tjugo i 4.. å det va meningen att jag skulle träna runt 17-tiden... men jag hann inte.. men sen så tänkte jag om jag skulle gå träna idag vid ett senare tillfälle isf.. jag orkade egentligen inte.. men jag drog till träningen iaf ^^ Jag tränade Aerobics idag runt 19-tiden typ.. så jag skippade middagen å drog till träningen helt enkelt.. =) Tyvärr så va jag lite lat av mig så jag tog bilen dit.. jag behövde inte åka till träningen egentligen... eftersom jag tränade igår.. men jag kände att jag ville träna iaf.. =) Lite gött med träning! Tihii ^^ Jag bad pappa att spara lite mat till mig så jag kunde käka lite efter träningen.. =)
Å Eugenia bangade självklart.. för att hon va tvungen att vila sig för att hon e "utbränd".. =P Men men, det e förståeligt dock.. =P

Jag hann även kolla ett avsnitt av heroes innan jag drog till träningen! =D Så himlaaaaaaa braaaaaa! Älskar Heroes asså! ^^

Chattade även lite grann med Evy å hon hade det tydligen bra i London! Va bra! Hon hade inte hört av sig alls sen hon landade i London, men skönt att hon skrev till mig på fb samt bloggade.. =) Så vi vet att hon har kommit fram säkert å så.. =)

Nu ikväll så ska Yan, Heng å Hengs kompisar komma till Yi å umgås lite.. det va såå längesen jag träffade Yan å Heng verkligen! Ska bli kul att få träffa dem igen.. =)

Ha d såååå gött!! ^^

Kommentarer
Postat av: Eugenia

hahahahaha jaaa "utbränd"

alla svenskar tror ju att jag är utbränd for real... men vi kineser blir ju aldrig utbrända... haha!

2008-10-28 @ 23:37:08
Postat av: Connie

Eugenia: Eller hur? Vi kineser e stenhårda å klarar allt! =D

2008-10-28 @ 23:59:45
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: K'

Har det ordnat sig med bilbatteriet nu? ^^

Så starkt av dig att du träna igår med älskling!

Puss!

2008-10-29 @ 15:13:58
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Bilen går att starta iaf.. ^^ Så jaa.. =P

Haha.. ahh... jag e en riktig kämpe! ;)

Puss!

2008-10-30 @ 01:35:15
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0