En lång dag.. än e dagen inte slut =P

Så här började min dag iaf... jag vaknade runt 04:30 då mobilalarmen ringde å väckte mig...
Jag gick upp å fixade lite frukost å satte mig sedan vid datorn för att köra mina "dagliga rutiner" som vanligt =P Jag pluggade även lite imorse på SOC-listorna då jag ville bli av med en lista idag oxå.. men tyvärr så hade inte arbetsledarna tid idag såja.. next time la..

Anyway.. jag åkte till jobbet runt 05:30.. när jag träffade arbetsledaren Emelie i tisdags så sa hon redan att hon kmr inte va där innan 06.. hon sa att hon e en morgontrött person... men när jag sökte efter vagnar så kom vagnen antingen fram 05:45 eller 06:00... jag vågade inte ta den risken att komma fram 06:00.. annars skulle jag säkert få skit... well.. när jag kom fram till Donkan runt 05:45 så satte jag mig utanför på en bänk för att invänta Emelie... jag satt å väntade å väntade.. å hon kom inte förrän en halvtimme efter! Tur att det inte e vinter nu.. omg.. annars skulle jag ha frysit ihjäl mig jueee...! Det va lite kallt ute, men dock e jag en smartis å brukar klä på mig rätt mkt varje gång jag ska till jobbet, då jag e jätterädd för kylan =P

När  vi väl kom in på Donkan fick vi ju sätta igång å typ göra allt som skall göras vid öppningar.. vi kom ju in ändå 20min efter 6 så.. å vi ska va där kl.06:00 egentligen.. men jag å Emelie va grymma! Vi va typ en halvtimme före på listan.. vi hann göra så mkt.. skitsnabba va vi verkligen.. =) Tiden mellan 06:20-10:00 gick huuuur fort som helst! Därför älskar jag öppningar på något sätt då tiden går så fort... =) Förövrigt så har dagen varit skitlugn typ.. eller jaa... vi har typ 8 prao-elever hos oss.. å vi anställda behöver knappt göra nånting.. haha =P Som idag... vissa praoisar fick lära sig att stå i kassan.. de stod vi min kassa.. jag hade 2 med mig.. en stod å tog emot beställning samt ta betalt å en som backade henne typ.. min uppgift va att stå vid sidan av ena praoisen som tog emot betalt å beställningen samt hjälpa henne lite granna ifall hon behövde hjälp samt hålla koll på att hon tar emot rätt betalt å ger rätt växel tillbaka.. annars e d ju jag som får ta skiten om jag får minus i kassan.. å det vill jag verkligen inte... =/ Men det var verkligen huuur softish som helst! Stod där å fick gratis pengar typ.. haha =P

Jag slutade idag 15:45.. så jag jobbade ett lååångt pass.. men efter jobbet så drog jag till Fysiken för att träna lite... =P
Jag har typ inte tränat på mer än en vecka nu.. å jag känner mig såå seeg att jag måste verkligen träna lite =P
Jag åkte till Fysiken å va där runt 16-tiden... jag skulle egentligen på ett pass som började 17:30.. men jag orkade inte vänta 1,5h på d passet så jag stack till gymmet å gymmade istället.. haha.... well... gymma e tråkigt tycker jag.. men bättre än ingen träning alls... eller hur?!  =P
Och Eugenia!! Du dissade mig idag igen!! =P Du har dissat mig 2 ggr nu.. haha.. =P När ska du börja träna egenltigen?! =P Kom ihåg att Mecenatkortet går ut snart... så passa på.. =P Annars.. ingen studentrabatt! Hahaha... =P

Nu sitter jag hemma å softar!! Jag e sååå trött å hungrig nuuu =P Jag har bara sovit i 4h idag.. å ändå så jobbade jag nästan ett 10h pass idag samt drog å träna direkt efter jobbet... =P

Så glad att jag e ledig imorrn iaf! =D
Ikväll kan jag sitta å kolla på Dexter haha... omg.. jag hann inte kolla igår heller.. =P

Anyway.. ha d såå braaaa allihopa! ^^

Kommentarer
Postat av: K'

Älskling, du sliter o jobbar varje dag. Starkt av dig o gå o träna direkt efter!

Ikväll kan du iaf softa o sova ut, det förtjänar du verkligen gullet! Puss

2008-10-09 @ 18:54:29
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

I knooow... but what can I dooo hun? =/

Idag ska jag verkligen njuuuuuuuta av min ledighet!! =)

Puss!

2008-10-09 @ 20:28:58
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: GwanGwan(Yle)

Shit va tidig du är uppe?

2008-10-10 @ 14:57:27
URL: http://gwangwan86.blogg.se/
Postat av: Connie

GwanGwan: Heey, kul att du spanar in min blogg! ^^

Ahh, men om man börjar kl.06 så måste man ju vakna tidigt... =P

2008-10-10 @ 16:25:36
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0