Flummdag på Donkan.... =P

Dagens händelse dåra.. =)
Blev väckt imorse av mina föräldrar (som vanligt) för att hjälpa dem att fixa lite ärende efter ungefär 5-6h sömn.
Tog på mig lite snabbt å drog ner direkt till restaurangen.. Väl därnere hjälpte jag dem med de grejerna de ville att jag skulle göra å senare skulle jag åka till revisorn med mamma...

När jag va hos revisorn så ringde andra assistenten Oscar mig å frågade om jag ville luncha med honom å en annan arbetsledare Mentor. McDonald's Avenyn va ju stängd idag oxå så de hade ingen mat =P Men jag hade ju redan käkat plus att jag inte va hemma.. men jag sa att jag kunde komma å joina dem typ efter revisornbesöket..

Det tog ett tag hos revisorn.. å när jag nästan va hemma igen så ringde Oscar igen å frågade om jag skulle ut å träffa dem.. fast då sa jag att det skulle ta lite tid då jag inte riktigt va klar med sakerna jag skulle göra hemma.
De va så hungriga att de inte orkade vänta på mig.. Då bestämde de sig för att beställa mat från vår restaurang istället som jag fick köra å leverera till dem.. =P

När jag väl kom fram till Donkan så lämnade jag av maten å satt ner å kollade på när Emelie, Mentor å Oscar käkade =P
Jag smakade på Ayam Sambal som mina föräldrar bjöd dem på för att testa på lite =) Det va jättegott! =D

När de va klara så ville de ha kvar mig på Donkan för att snacka lite skit om va som hände igår på Berså kvällen medans Oscar å Mentor slavade å städade.. =P Det va mycket trevligt =P
Smsade Evy å bad henne komma å joina oss oxå men hon va på ett möte å skulle komma senare typ.. men tyvärr så hittade hon tydligen oss inte å vi som satt å väntade på henne när Mentor å Oscar hade slutat..
Men men det va mycket flummigt å d va kuul iaf.. jag fick äran att gå in till Donkan när Donkan va stängd å tog massa flummiga bilder typ =P


Oscar å Mentor städar väggen =P



Nu gör jag något man inte får göra egentligen på arbetstid.. att sitta på Kassadisken =P

Vi 3 på Donkan.. =) (Emelie stack hem för längeseeen) =P

Yeaay! Nu har de fixat golvet så vi slipper halka vid pommes-stationen! =)


Tiden har gått så fort idag att d e helt sjukt! Va på Donkan i ungefär 4h utan att det kändes av.. =P Varför går 4h så himla segt när man jobbar?! =P
Men nu e jag hemma å njuter av min ledighet då jag ska börja jobba imorrn igen efter 3 dagars ledighet.. Ikväll blir d nog Heroes å Dexter! =D Wiie ^^

Ha en trevlig kväll allihopa! ^^

Kommentarer
Postat av: K'

Stackars dig sötis som inte fick sova ut! :P

Haha, du hängde vid donkan även fast du inte jobbade. Räcker det inte med att vara där då du jobbar? ;) Puss!

2008-10-08 @ 01:59:53
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Maria

haha ni verkar ha värsta kul på donken! ;)

2008-10-08 @ 15:53:35
URL: http://h3llokitty.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Haha... well... det viktigaste e att jag hade d trevligt samt att tiden gick fort å att dagarna går snabbare så att jag kan åka till dig snabbare! ;)

Puss!



Maria: Oh yeaah! ;) Vi har d riktigt kul på jobbet fast just den dan så jobbade jag inte ens.. =P Men d va roligt ändå! ^^

2008-10-08 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0