Happy Halloween! =D

Idag e  det ju Halloween! Så skooj! Tihii ^^
Jaddu... klockan e rätt mkt nu.. å än sitter jag uppe.. =P Jag kom nyss hem från Yi typ.. jag har jobbat idag som ni kanske vet.. ingen lyckad dag idag heller då det va MKT folk å det va rusch typ hela tiden.. =( Vi kunde inte gå ifrån donkan förrän 01:10 ungefär.. såjaa.. Jag stängde med Emelie å Johannes idag faktiskt.. =) Vi gjorde vårt bästa.. men vi hann knappt förstänga så mkt då det va folk hela tiden.. =/ Men vi fixade stängningen galant ändå =) Jag tog min sista vagn hem helt enkelt... å jag fick vänta på centralen i 20 min ungefär... hatar att stå å vänta på vagnen så länge.. haha =P Men men, det viktigaste e ju att jag kom hem säkert iaf... =) När jag gick av i Bellevue å va på väg hem så såg jag Yans bil parkerade bredvid vår bil.. ^^ Då fattade jag att Yan å co va på besök hos Yi.. så yes, jag stack direkt upp till Yi efter jobbet å hälsade på dem alla! =D Det va Heng, Yan, Anny å Ming Ming som hängde hos Yi å spelade kort.. Det va najs att få träffa dem igen då det va så längesen sist.. ^^ Men Ming Ming träffade jag även innan jobbet då han hade sovit över hos Yi natten innan.. =) Alla de blev typ chockad att jag kom hem så sent.. haha.. men så e d när man jobbar stängningar =P
Runt 03-tiden så åkte alla hem... då stannade jag kvar hos Yi för att han fick lära mig hur man spelar WOW = World of Warcraft.. haha.. Yupp.. jag ska börja lira det lite granna nu tillsammans med de andra folket.. =P Det verkar kul när Yi gick igenom grejerna.. =P  Haha.. jag vet att jag inte ser ut som en dataspels tjej.. men jag tycker faktiskt om att spela dataspel.. =P Det va så längesen jag lirade det sist.. haha =P Det ska bli kul att få lira lite då å då igen då jag inte jobbar lika mycket i november som nu i oktober... hela oktober har varit helt katastrof... har bara jobbat typ! Det e allt... men men... c'est la vie... =P

Jag tränade idag oxå innan jobbet... haha... träningen va la bra.. men vid styrkedelen så fanns det ingen musik typ.. å det va lite svårt att utföra övningarna utan musik.. jag vet inte.. men musiken gör mkt asså.. haha =P Speciellt jag som e värsta musik-freaken! =P Haha..! I need the beeat typ.. ;)

Evy kommer ju heem idag! Sjukt fort dagarna har gått asså! Det har redan gått 5 dagar sen hon åkte.. haha.. sååå fort tiden har gått!! Jag e glad faktiskt.. tihii ^^ Hoppas att tiden går ÄNNU snabbare än va den gör nu! ;)

Nääe, nu e d dags för läggdags för mig! Måste ju sova ut å sedan upp å jobba.. som vanligt.. =P
Men dock ingen stängning.. thank god! =D

God natt allihopa! =)

                                                                            
  102 days left.....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0