Hemma igen...

Nu e jag hemma igen efter stängningen på jobbet som vanligt.. =P Jobbade från klockan 16 idag... å tiden gick hur segt som helst.. Jag fick stå kök mest idag men fick även stå kassa för att lösa av raster.. Jag va produktionsledare samt serviceledare samtidigt.. lool... fattar inte hur Emelie tänker.. hon litar väl inte på de andra som stod i kassan väl.. så jag fick ha hand om kortet å nycklarna.. haha =P Att stå i köket idag va helvetet... haha =P Jag brände mig.. jag va seg med burgarna.. inget gick som det ska typ.. haha =P Jag skulle stänga köket med... å det va min andra gång att stänga köket.. men det gick bra dock, men va väldigt osäker typ.. =P Jag stängde med Mattias å Emelie idag.. =P Dagen förövrigt har varit rätt så lugn väl.. förutom 3 min innan vi skulle stänga.. ojda... då kom en massa folk som ville beställa hamburgare.. omg.. jag fick typ panik =P Jag som hade gjort rent allting juee! Så Emelie fick komma in å hjälpa mig i köket.. haha.. Det mest irriterande va att folk ville sitta kvar att käka... å klockan va redan 10 över 12.. å vi hade liksom stängt för längesen.. försökte kasta ut dem.. men gick inte så bra.. så de fick 10 min på sig att käka upp sin mat.. sen så måste de gå typ.. men det va irriterande iaf.. för vi hade ju stängt liksom ändå ville de sitta kvar.. humm... men vi lyckades stänga relativt snabbt efter den korta ruschen.. innan stängning.. lol =P När jag skulle släppa ut folket.. (vi hade ju låst dörrarna så inte mer folk skulle komma in) så gav en snubbe mig en ros.. haha... han bara: "Du får den"... det va lol! =P


The rose.. =P


Bilden togs efter jobbet.. haha.. jag bjuder på den.. =P

Men denna ros lyckades jag paja på något sätt när jag skulle vänta på vagnen såja.. den e gone.. haha =P
Jag åkte med 4:an idag.. tänkte åka till stan för att ta 11:an hem.. men jag orkade inte vänta 28 min så jag åkte till Gamlestadstorget å ville gå hem därifrån istället.. å det tar liksom inte 28 min.. men när jag gick av vagnen i Gamlestadstorget.. fick jag syn på en buss som åkte till oss... så gött! Jag sprang efter den.. perfect timing! Så slapp jag gå i mörkret helt ensam =P

Innan jobbet har det varit en stressig dag för mig.. dagen började med att Evy väckte mig.. för att hon inte hittar grejerna till hennes packning idag.. sen så ringde jobbet mig med.. å efter det kunde jag inte somna om typ.. då gick jag upp å frågade Evy om hon hade checkat in online å så... men neej fick jag reda på.. utan jag hade lovat henne att hjälpa henne.. men jag hade totalt glömt bort det... så jag checkade in åt henne å hennes kompis då.. sen så satt jag vid fel dator... dator där vi inte har någon skrivare.. då bytte jag dator.. men ojda.. så kunde jag bara skriva ut hemresans biljetter.. men inte ditfärdens biljetter då man skulle printa ut biljetterna typ 4 timmar innan avresan.. shieet så fick vi panik typ.. som tur va så stängde jag aldrig ner biljetterna på den datorn jag checkade in på... så jag flyttade ner skrivaren å allt.. men va hände då.. joo, jag hittade inte skivan till skrivaren! Kunde inte installera drivutinen.. omg.. då fick jag panik.. fick leta efter skivan överallt.. .tillslut..  så hittade jag skivan å installerade drivutinen.. men va hände... jooo, installeringen hakade upp sig! Å jag va sååå rädd att datorn skulle dö... då va det kört.. men nejda, datorn dog inte å jag hittade ett annat sätt att fixa installeringen.. så jaa.. tillslut så fick jag ut hennes biljetter... vilken dag asså.. shieet... panik dag både för mig å Evy.. =/

Runt 13-tiden idag så körde jag Evy å hennes kompis till Säves flygplats... första gången jag körde dit helt själv faktiskt.. men jag hittade dit som tur e =) Efter allt detta kom jag hem igen å chattade med min älskling en liten stund innan jobbet! Tihii ^^
Miss u ='(
Jag hann även dammsuga lägenheten haha.. jag lovade att jag skulle göra detta för nån dag sen.. men har inte riktigt orkat.. så idag tog jag tag i det =P Stolt över mig själv! ^^

Just nu e Evy i London iaf... känns konstigt att inte ha henne hemma.. men hur ofta brukar jag träffa henne annars liksom.. men ändå.. känns konstigt på något sätt ändå.. =P Så kuul ändå att hon e i London å chillar! ^^
Medans jag jobbar å sliter.. =P

Nu ska jag typ bara gå duscha, sen hjälpa mina föräldrar att skriva ut lunchmenyer som vanligt varje söndagar.. sen så ska jag nog bara sova.. =P
Måste upp en viss tid då vi ska ha ett möte med arbetsmiljögruppen vid 12-tiden... åhh, imorrn som va min enda lediga dag.. så måste man till kära Donkan iaf.. =P Aja, jag behöver inte jobba iaf... det räcker =)

God natt! Sov gott! Tihii ^^

106 days left....<3


Kommentarer
Postat av: K'

Du har haft en stressig dag igår, skönt att du är ledig idag iaf!

Vågar du gå hem från gamletorget själv på natten..? Är det inte läskigt?

Take care gullet! Du e så söt, miss you.. Puss

2008-10-27 @ 10:50:18
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Ahh.. så skönt att va ledig idag faktiskt.. men de ville faktiskt att jag skulle jobba för de hade så himla långt kö på donkan då vi hade möte.. jag kunde ställt upp.. men jag va tvungen att fixa massa ärende hemma.. för det e ju trots allt den enda lediga vardag jag har denna veckan.. =P Å ärenden kan man bara fixa på vardagar typ.. =P



Haha... joda, jag skulle nog våga gå hem.. jag orkar inte sitta å vänta en halvtimme på vagnen när jag vet att jag kommer hem på en kvart från gamlestadstorget =P Fast visst kan d va läskigt ibland... =/



Du e sötast! (L)

Puss!

2008-10-27 @ 15:52:23
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0