Internet dampar sig! .. =/

God morgon! ^^
Skulle ha bloggat igår egentligen efter jobbet.. men.. mitt internet fick damp hela dagen så jag kunde knappt göra nånting.. tillslut pallade jag inte så jag gick å la mig ist.. =P Gjorde inte så mkt igår egentligen... fick ringa massa samtal åt föräldrarna som vanligt.. ringde till Dlink för att fixa vår router eftersom det e problem med den, vilket gör så att vårt internet går segt... jag fick köa hur längesom helst... tillslut kom jag fram till en tekniker som sa att det finns ingenting de kan göra åt eftersom det e något som attackerar vår router å router gör bara sitt jobb för att skydda våra datorer.. därför går d långsamt.. teknikern sa att det kan hålla på så i flera veckor eller i flera månder..  då attackerna inser att de inte kommer åt routern.. då e allt över... hur länge måste jag då vänta e ju frågan..? =/

Jag chattade även med min älskling i flera timmar innan jag skulle jobba! =D Han e så söt å gullig mot mig hela tiden! Så himla sweet e han! Han gör mig så glad å lycklig! Tihii ^^ Synd att det e mer än 3 mån kvar tills vi ska träffas igen... ='(
Jag saknar dig varje minut, sekund som går...! ='(
Puss på dig min xiao zhu zhu! <3

Jag fick mitt efterlängtade visa-kort meeed, med egen bildmotiv som jag har valt! Så himla glad! =D Sååå fiiin kortet blev verkligen! Blir så glad av att kolla på kortet.. tihii ^^ Brings me back to the good memories with my darling! <3

Igår så jobbade jag från 16 till stängning... hände inte så mkt på jobbet.. jag stängde med Ghamgin å Emelie igår..
Det va skitmkt folk å det kom rusch typ hela tiden typ en halvtimme innan stängningen... så jobbigt! =( Men vi hann stänga å gjorde klart allting i tid.. fick lämna Donkan runt 00:50 ungefär..Jag åt oxå en McFlurry med daim å kolasås igår.. så himla gott! Jag fick dock dålig samvete för att jag åt glassen.. haha =P Men men... jag va värd den glassen! =) Jag har kämpat så mkt nu att jag måste få unna mig i lite göttigheter.. =) Jag fick dock skitont i halsen efter att jag hade käkat glassen.. så när jag kom tillbaka så började jag typ tappa rösten.. så lol.. efter en glass bara.. men men.. nu e halsen okej iaf! ^^ Innan jag började jobba va jag skithungrig... men jag hann tyvärr inte käka då jag kom 5 min innan jag skulle börja jobba.. men men.. jag jobbade på ända till klockan 19 å fortfarande fick jag ingen rast.. jag va så hungrig att jag inte visste va jag skulle göra =( Bara tjatade om mat typ hela dan.. tillslut fick jag min rast vid halv 8.. så gott med mat kan jag säga er! Mem min dag var ingen vidare.. när jag hade bakat salladsbröd till min sallad så råkade jag tappa den på golvet.. lool.. då fick jag vänta ytterligare några minuter till.. haha *svält svält* =P Nämen, efter maten blev jag glad igen! ^^ Jag å Ghamgin tog sällskap hem då vi bodde åt samma håll.. =) Vi snackade mest om pojkvänner å om hur snygg min pojkvän e... tihii ;) Ghamgin å en annan kollega Arian tycker att Kevin e skitsnygg! Haha.. de brukar säga till mig lite då å då... ;) Kommer ihåg en dag då Kevin kom å hälsade på mig på Donkan.. omg va Ghamgin å Arian höll på med honom! Haha.. men jag e glad iaf! Tihii ^^

Nu sitter jag uppe för att göra mig iordning inför träningen.. =) Jag ska träna basic aerobic idag runt 12-tiden.. =) Ska bli gött med lite träning samt bränna bort min glass som jag åt igår.. =P Eugenia skulle ha hängt med egentligen.. men hon skickade ett sms nyss å skrev att H&M ringde in henne å att hon va tvungen att jobba... som vanligt =P

Ska jobba senare idag oxå.. börjar 16 till stäningning idag oxå.. Idag e det min sista stängning för oktober.. tillsammans med Emelie faktiskt.. då jag har gått i skift med Catrin å Sara i november.. =) Hoppas att ikväll inte blir som igår... rusch rusch... det gillar vi inte! =P

Guud va jag längtar till Donkans julfest! Såg på kalendern på Donkan att festen ska äga rum 30:e November..(tror jag om jag inte läste fel)! Hoppas att man blir bjuden då.. ;) Å hoppas att jag inte behöver jobba öppning 1:a december! =P Som Eugenia önskar sig.. vi ska festa typ varannan vecka i november... haha.. det blir ju så nu.. =P Förmodligen blir det nån halloweenfest nu på lördag... det e ju ai-fest den dan.. fast jag vet inte om jag ska dit.. men jag ska definitivt på en hemmafest ifall det blir av med kineserna då det va såå längesen jag såg dem sist! Sen 2 veckor efter d så fyller Eugenia 20! Då ska vi parta parta oxå! ^^  Å sista då.. 2 veckor efter Eus fest så blir d Donkans julfest! =D Blir så glad av att tänka på d! Tiden kommer att gå så fooort.. å då e det inte långt kvar tills jag får träffa min älskling igen!! =D

Det blev ett långt inlägg d.. nu e det dags för mig att gå byta om.. för snart ska man kila sig å bränna fett! ;)
Kraam

103 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Jag saknar dig med älskling :'(



Så nice att kunna skaffa en personlig visa-kort på handelsbanken! Det blev verkligen fint! Önskar man kunde göra detsamma på nordea.. :P



Haha, aw älskling.. jag är så generad nu.. ^^

Tycker DU är jätte söt Connie gullet!



Mycket festande nu framöver då! Ha d så kul! ^^

2008-10-30 @ 14:17:23
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: eugenia

Gud va vi ska parta i november! :D



Jag ska ju typ inte jobba nåt så.. jag kmr ha en massa tid att träna och festa... wiiie!

2008-10-30 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0