Jag e såå himla grym! =P

Idag körde jag öppning igen… Nej, jag försov mig inte å jag kom till jobbet i tid =) Hann chatta lite med älsklingen innan jobbet också ^^

När jag kom fram till jobbet idag så såg hela McDonald’s helt katastofal ut.. matsalen va helt.. ehh.. skräpig? =P De som jobbade i natt å skulle stänga köket hann inte klart med allting.. well.. det va helt katastrof iaf… Arbetsledaren Emelie som jag skulle öppna med kom försent (som vanligt).. men det spelade ingen roll.. =P Från klockan 07 så va det bara jag å Emelie som jobbade.. jag frågade Emelie vem som skulle komma in klockan 08.. det visade sig att ingen skulle börja klockan 08 då arbetsledaren igår skulle fixa en ersättare.. men hon glömde bort det tydligen å Emelie fick inte in någon heller imorse… vem tror ni svarar på telefonen från Donkan klockan 07 på morgonen liksom? =P Anyway så va vi en man kort å jag å Emelie jobbade helt själva fram till klockan 10:45 då medarbetare 3 kom in.. men jag å Emelie va hur grymma som helst! Vi hann klart med allt som skulle göras i kök å kassalinjen samt uppfyllningen nere i källaren.. daamn.. så grymma å snabba vi vaaa! =D Medarbetare 3 va då Daniel K.. å när jag kollade på schemat igår vilka som skulle jobba så såg jag hans namn.. jag bara noooo… han kommer att skrika efter mig igen.. vilket han gjorde också.. hela dagen meed.. =P Han skrek Connie, Connie å hooost, Connie.. osv hela dagen asså.. kunde verkligen inte sluta kalla mitt namn .. =P Tom. Emelie tröttnade på oss.. =P Hon bara: Måste ni 2 vara så jobbiga??! Han ropade mitt namn, då ropade jag hans namn.. så fortsatte vi så heeeela daan… men men, det e Daniels fel alltihopa.. =P Han ville att jag skulle sjunga också.. så lool! För vår radio va paj, så han ville att jag skulle sjunga ist.. jag bara neeej, sjung själv typ.. han bara… jag kan ge dig ett tips… jag bara, neej.. jag vill inte ha tipset.. då jag vet va han syftade på.. så jag bara… okej, du behöver inte sjunga.. va tyst bara! =P Nääe, men Daniel e en skojig kille faktiskt =)

 Annars har det varit en lugn dag.. det brukar va lugnt på söndagar vilket e skithärligt! =D Jag hann med 3 SOC-listor med.. så himla stolt över mig själv! Klarade 100% på alla 3! Wiiee!! ^^ Ännu ett steg närmare handledare ;) Det va meningen att jag skulle fixa en egentligen.. men Emelie körde SOC-listan om säkerheten också då jag inte ens va beredd på det heller.. men men, jag lyckades iaf.. haha =P Den SOC-listan jag hade pluggat till va Skyddsåtgärder å arbetsmiljö.. =) Men.. eftersom Emelie ville att jag skulle bli av med mera.. så tänkte jag att jag kunde ta Service listan också då jag vet att jag kommer att fixa d.. =) Nu e det bara 19 stationer kvar som jag behöver bli verifierad i.. =P

Tiden gick asfort med.. helt sjukt! 9h på jobbet gick iväg bara sådär.. =P utan att det känns.. så härligt! =D

 

Yeeaah! 100% i Skyddsåtgärder & Arbetsmiljö samt Säkerhet! =)

och...

100% på Service delen oxå! =D


Runt 19-tiden idag så har jag tränat lite med Eugenia å en kollega Viktor! =) Det va faktiskt riktigt najs! =D Äntligen har Eugenia skaffat sig träningskort.. det tog sin lilla tid =P Jag försökte övertala Dman också.. men det gick inte så braaa.. han hade arbete att lämna in osv.. så han va tvungen att sitta hemma å plugga... =P
Men iaf så körde vi ett Maxi & Medelgympa pass som varade i 60 min =) Så körda vi vaaaa!!! Guuud... men det va en härlig känsla iaf ^^ Efter passet så gick vi åt skilda vägar... jag stannade dock kvar å gymmade en liten stund.. då menar jag verkligen en liiiiiten stund.. inte ens10 min.. haha =P
Såg även en stammis(?) från Donkan... kan man kalla honom så ens..? Anyway.. både jag å Eugenia was like "Omg" =P
Haha.. =P

at Fysiken! Yes we are reeeady! ;)

Flummbild.. haha kolla mina reflexer på byxorna! =P

Nu ska jag hjälpa föräldrarna att skriva ut nästa veckas lunchmenyer.. senare ska jag bara softa tror jag =) Jag e ledig från jobbet imorrn! Wiie! =D Ska bara njuuutaaaaaa! =D

Ha det! =)

Kommentarer
Postat av: K'

Bra jobbat älskling o grattis för två ytterligare godkända test!

Så starkt av dig o träna efter jobbet! Jag är så glad ^^ Puss

2008-10-13 @ 05:12:03
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Ann-Charlotte

Ni ser riktigt tuffa ut ju :)

Jag gissar på att ni fick träningsvärk dagen efter...

2008-10-14 @ 12:13:33
URL: http://thelifeofac.webblogg.se/
Postat av: Connie

K': Tack älskling! <3



Ann-Charlotte: Jaaa, sicken träningsvärk jag har! =P

Jag å Eugenia tränade igår med.. haha =P

2008-10-14 @ 12:18:08
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0