Jobbig dag idag...

Idag har min dag varit både jobbig å lolig! =P Det  började med att jag vaknade runt halv 5 efter ungeför 3,5 timmars sömn om inte mindre... jag kunde helt enkelt inte sova.. vet dock inte varför.. gick å la mig runt 12 ungefär men somnade inte förrän 01:30 eller 02:00 kanske... så åkte jag till jobbet å va framme runt 20 i 6.. väntade på Matilda eftersom det va vi 2 som skulle öppna.. Öppningen gick bra och smidigt till å båda cheferna va oxå där runt 6-tiden för att förbereda massa frukostmat till sjukhuset så de bara stod där å stekte 40 pannkakor, å gjorde typ 40 frukostmackor.. å massa andra grejer oxå..Runt 8-tiden så kom tredje medarbetare in.. Stina.. =) Hon fick lösa av mig i kassan.. å då började de jobbiga uppgifterna.. haha =P Det började med att jag fick göra en världens uppfyllning.. å jag hatar uppfyllningar med massa kartonger! Så tungt att bära! Fick ta 2 rundor eftersom det va för mycket för mig att släpa upp typ.. fick lasta av allt fort så Eugenia fick ställa in allting typ.. Sen stressade Mentor ihjäl mig då vi 2 skulle ta varor runt 9-tiden.. å jag hade en del kvar att hämta från uppfyllningslistan.. jag hade en kvart på mig att göra klart uppfyllningen.. Well.. jag hann klart precis i tid då Scandlog kom med varorna.. Jag å Mentor gick ut å tog emot dem.. damn så mkt varor det va!! Att lasta av varorna samt ställa allting i sin ordning så tog det oss 1,5h! Helt plötsligt så blev klockan 10:20.. Jag å Mentor hade skoj vid varumottagningen.. vi snackade å hade allmänt fun.. ^^ Då kom en praoelev ner å skulle delvis hjälpa oss å delvis hämta upp grejer till dem däruppe.. Sen så frågade ena Praoeleven om Oscar jobbade.. Efter praoisarna tyckte mkt om Oscar tydligen.. Mentor sa då att han inte jobbade.. men istället började han sprida falska rykten om mig å Oscar till praoisarna!! Om att jag e hans flickvän.. omg! Det va det värsta!! Till praoisarna oxå?!?! O_o
När jag hade min rast... så hade självklart praoisarna det oxå... Jag fick verkligen ingen lugn å ro när jag satt å åt... de bara frågade mig hur det gick med Oscar å allting... MY GOD! När jag lämnade personalrummet.. praoisarna bara.. "Lycka till med Oscar" precis efter varandra... jag bara vände mig om å sa typ "I'm gonna kill ya!" å hugga av huvudet rörelsen  =P Kan inte beskriva med ord riktigt.. men hoppas att ni fattar va jag menar... =P  De bara: "Vi bara skojar med dig"... Sure, de sa att de skojade.. men va hände när vi va framme i kassan..? Jo, de började tracka mig om Oscar igen.. å sa att Oscar va här å skulle hälsa till mig blablabla... so what om han va här eller inte? (Han kom inte, det va bara praoisarna som drev med mig). Jag bryr mig inte direkt.. haha =P
Stina tyckte synd om mig för att praoisarna mobbade mig så mkt.. jag tyckte synd om mig själv oxå! Allt e Mentors fel!! Alltid han!! =P Mentor sa dock en rolig sak idag när vi tog emot varorna... han bara: "Jag ska satsa på Evy!" Hahahahah! Så loool verkligen!! =P

Selam jobbade jag med idag! Så kuuul! Inte ofta man brukar se henne jobba dag verkligen! Det va så längesen jag jobbade nätter med så det va kul att jobba med henne idag! Tihi ^^

Chefen köpte faktiskt 2 tårtor idag för att fira att vi fick 100% i GAP-busters! Såå naajs verkligen! När jag såg chefen komma med tårtorna.. jag bara: Varför har du köpt tårtor? Hon bara: För att fira att jag e bäst!
Haha.... då kom jag med ett dissande svar... "Ahaa, men då vill jag inte ha tårtan!" =P Hahahha... Sanela å chefen bara skrattade.. =P Så jag fick käka lite tårta på min andra rast.. å det va riktigt göttigt! ^^ Jag fick smaka av båda tårtorna då jag hade beslutsångest om vilken tårta jag ville ha.. chefen bara: Ta från båda.. haha =P Jag bara.. neee, jag vill inte bli tjock.. så tog jag 2 små bitar från varje tårta! =P

Nån hallon moussetårta.. ^^

Prinsesstårta! =D

På tal om praoisar... vi hade 5 praoisar.. men 2 av dem blev hemskickade då de misskötte sig å så... men de resterande va loool! Eller 2 av dem då (de som mobbade mig)..  Asså.. jag vet inte va jag ska säga om dem.. haha... =P

Jag skulle sluta klockan 15 egentligen.. men jag fick gå hem tidigare då det va låg försäljning.. så jag fick sluta runt 14:20 =) Efter jobbet drog jag till vallhallabadet för att panta tillbaka mitt band som jag hade för ett tag sen.. =P Hade inget behov av bandet längre så jag fick tillbaka pengarna.. tihii ^^

När jag väl kom hem (till restaurangen) så fick jag läsa lite brev å fixa lite grejer åt föräldrarna som vanligt.. =P
Å när jag kom heem, då menar jag verkligen hemmet.. så satte jag mig vid datorn, pratade lite med Evy om London å så.. När jag loggade in på Mctime fick jag då syn på att jag hade flest inloggningar på Mctime i Oktober.. LOL! Så pinsamt!! Haha... verkligen skitpinsamt! Chefen kom på andra plats.. å det skiljde 100 inloggningar mellan oss 2... humm... guess vem som inte har något liv som bara hänger på Mctime? Haha.. =P

Skönt att va hemma igen iaf.. ^^ Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt.. ^^ För imorrn ska man då jobba igen.. =P

Ha en naajs kväll! ^^

109 days left....<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Whuuut?? kan man panta tillbaka bandet? :o

visste ja fan inte...hahah vi har inte simmat på d senaste halvåret Connie! xD

hur mkt pengar får man tillbaka då?

2008-10-25 @ 02:45:46
URL: http://electrotenshi.blogspot.com
Postat av: Connie

Jennifer: Haha.. jag veet! =P Så lata vi vaa! Haha =P

Man får tillbaka en hundralapp =)

2008-10-25 @ 07:24:17
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0