LEEEEDIG!! =D

Har kommit hem från jobbet precis nyss!! =D Så nu e man ledig i heeeeela 3 dagar!! Woohoo! =D Dagen gick segt idag... humm.. jobbade mindre timmar än igår.. men dagen gick så segt.. =/ Tiden brukar gå snabbare när man jobbar stängningar tycker jag.. trots att man jobbar fler timmar.. konstigt... =/ Jag fick va i kök å kassa idag samt göra uppfyllningen i källaren.. skitroligt.. or not.. =P Vi fick in nya efterrätter oxå.. Lemon dream å morotskaka.. =)
Jag smakade på morotskakan idag.. å den va faktiskt god! =) Tyvärr va jag onyttig på jobbet idag.. haha! Medarbetarna brukar jämt klaga på mig för att jag bara käkar sallad på jobbet.. haha.. speciellt Emelie.. hon bara: Connie, du med din sallad igen... tröttnar du aldrig på den? =P Idag blev hon helt chockad för att jag inte skulle äta sallad.. haha =P Nämen, idag va jag skitsugen på Donkans pommes å cheddardip så jag fick offra mig lite.. det va trots allt längesen jag käkade Donkans pommes faktiskt... =P Alla tyckte att jag va värd pommesen idag då jag har varit så nyttig de andra dagarna.. haha! =P Nästa gång ska jag även testa på Lemon dream efterrätten.. tihii ^^

Well well... idag e det sista dagen i oktober.. njut av sista dagen i oktober helt enkelt.. haha.. bara 10 min kvar tills november.. =P Oktober månaden har gått riktigt fort faktiskt..! Men jag e glad.. ^^
Fly snabbare tiden.. plzzz... Jag längtar till februari!! =D

Nu e det äntligen helg igen..! Så glad! En ledig helg med.. tihi ^^ Va ska man då hitta på?..
Det e aifest imorrn iaf.. men jag vet fortfarande inte om jag ska gå på den.. humm.. aifester brukar va tråkiga.. suck..
men men, om alla drar så får jag la dra mig denna gång då jag inte va med de andra å festade sist i Valand.. =)

Ha en trevlig heeeeeeelg! =D
Nite! ^^


Kommentarer
Postat av: K'

Enjoy your sparetime baby! ;)

Puss

2008-11-01 @ 17:08:54
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0