Min enda lediga dag idag...

Yupp, stämmer... idag e det min enda lediga dag på hela denna veckan! Ska jobba de andra dagarna... =P
Jag har inte gjort så mkt idag faktiskt.. eller joo, jag va å tränade spinning med Eugenia idag faktiskt! =) Det va så längesen jag spinnade sist.. för 2-3 år sen kanske? Men det va najs iaf! ^^ Jag träffade på Fwu å Kong där med i spinningssalen... världen e liten.. =P Spinningen va huuur jobbig som helst.. haha.. svettades som bara den.. =P Men efter spinningen e man så himla stolt över sig själv! =D Efter spinningen drog jag hem.. när jag väl kom fram till restaurangen va alla därnere.. å tydligen så hade nån försäkring gått å det luktade bränt i restaurangen... jag som va sugen på mat fick då dra mig hemåt för att vänta på middagen.. =P Jag vet faktiskt inte varför.. men jag e såå himla trött idag! Haha.. efter träningen så va jag helt snurrig i huvudet.. =P Kunde knappt gå rakt.. haha.. Yr å snurrig... =/

Efter middagen så hjälpte jag mina föräldrar för att föra över musik till deras dator därnere... har lovat att göra det för längesen.. men har aldrig orkat typ.. men idag blev de så himla pissed på mig för att jag inte hjälpte till dem då folk hade bokat bord på restauangen.. men jag väntade faktiskt på deras samtal.. men de ringde inte så jaa.. jag sket i d totalt.. =P Sen så skulle jag hjälpa mamma med  ytterligare en grej till.. men nejda.. jag sket i det oxå.. riktigt pissed e de nu iaf.. =P
Därför tog jag tag i ena uppgiften idag iaf.. haha.. =P Tänkte även typ städa hemmet å dammsuga å allt.. men nejda, Evy måste plugga.. så jag får ta tag i det imorrn efter jobbet istället.. =)

Jag va även hemma hos Yi en liten stund efter allt fixande i restaurangen.. det va så längesen jag såg honom.. haha =P
Jag fick lyssna igenom alla hans nya musik som han har typ gjort.. han gör så himla bra låtar! Sjukt bra låtar!! Bra texter med för den delen.. men han har typ bara gjort lite grann av varje låt.. så han har typ ingen complete låt ännu... men jag bad honom att göra klart alla låtarna å skicka dem till mig.. haha! Jag vill ha dem!! Speciellt hans ballader.. så himla braa!! Men jag får säkert vänta i 100 år då han säger att det e svårt att skriva texter till låtarna osv...

Imorrn ska jag då öppna.. haha sjukt att öppna igen efter 3 dagar i rad stängning.. men men.. jag skulle va ledig imorrn egentligen, men jag va snäll å ställde upp för Oscar som ville bli av med sin tid.. jag fick reda på att jag ska ta emot varor imorrn oxå.. å jag har aldrig gjort det innan heller! Jag som e så kleen.. hur ska det gå till?! =P Men Oscar sa att han eller Mentor skulle komma hjälpa mig... =) Vi märker la hur det går... ^^

Wiiie!! Lönen kommer imorrn oxå!!! =D Vet dock inte hur mkt jag får då jag inte har fått hem lönespecifikationen ännu.. störande! Haha.. ajaa.. det får komma som en surprise helt enkelt.. =P

Nu ska jag gå ta en skön dusch å seeen kolla på Dexter innan läggdags då jag ska upp halv 5 imorrn... =P

God natt! ^^


Kommentarer
Postat av: K'

Oj.. kommer du orka städa efter att ha jobbat öppning?? Va du sliter o jobbar älskling!

Hoppas det gick bra att jobba öppning imorse ^^

Miss you too! Sköt om dig gullet!

Puss

2008-10-24 @ 10:53:52
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0