Mkt att göra...

Även om man e ledig från jobbet så har jag så himla mkt att göra här hemma... Donkan ringde mig vid 8 imorse för att be mig ta ett kalas... men jag pallade verkligen inte då det va min enda lediga dag innan jag ska jobba 4 dagar i sträck denna vecka.. jag har redan jobbat 3 dagar i sträck nu de senaste dagarna.. å jag orkar verkligen inte jobba 8 dagar i sträck så jag avstod.. men ändå så va jag på Donkan iaf då arbetsmiljögruppen som jag e med i hade ett möte.. Vi fick önskemål om från en medarbetare att vi skulle styra upp något nu när folk har höstlov å så.. men vi kom fram till att det va svårt att styra upp något då vi har för lite tid att planera å dels för att vi inte har pengar till det helt enkelt... men om vi vinner plusmeny tävlingen som sträcker sig till december så ska vi planera något stort å kul kan vi lova er! =D Så kämpa på  Avenyn! Sälj plusmenyer som bara den! Vi ska lätt vinna dessa pengar! Right? ;)
Framöver så ska vi arrangera ett tillfälle där vi drar till Liseberg för att  åka lite skridskor kanske.. ;) Det låter skitkul verkligen! Det va såååå längesen jag åkte skridskor! Haha.. =P
Efter mötet så ville chefen att vi skulle jobba lite å för att bli av med köerna som sträckte så långt ut... jag ville va snäll å ställa upp.. men jag kunde verkligen inte då jag hade lovat mamma att fixa massa ärende..

När jag kom hem igen så åkte jag till olika ställen för att fixa föräldrarnas grejer.. åkte till banken å till revisorn... Satt hos revisorn hur länge som helst eftersom vi hade en del att snacka typ... så det tog lite längre tid än väntat.. haha =P

När jag väl kom hem igen efter revisornbesöket så va jag tvungen att ringa lite samtal å fixa massa saker... å klockan tickade iväg.. helt plötsligt så va klockan fem i 4..jag skulle träna idag oxå å spinningspasset började klockan 17.. well.. min vagn gick 16:13 så jag fick byta om snabbt å sedan åka... =P Jag tränade med Eugenia idag.. det va najs najs! ^^

Nu är jag hemma igen... har käkat göttig middag å allt! =D Kändes så längesen jag åt middag hemma.. haha =P
Nu ikväll ska jag kolla ett avsnitt av Dexter å en kantonesisk gameshow.. hihi ^^ samt vika lite tvätt kanske.. haha =P

Nänä.. ha det så bra! =)

Kommentarer
Postat av: K'

Ojoj, fullt upp minsann! ;P

Puss

2008-10-28 @ 03:03:23
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0