Seeg dag idag....

Idag har jag inte gjort någonting alls! Bara suttit å degat typ... orkar verkligen inte göra så mkt då jag jobbar rätt så mkt nu på sistone.. men det har varit en skön dag iaf! Att bara sitta här å inte göra nått e såå härligt!! ^^ Jag har bara chattat idag med massa random folk oxå har jag chattat med min älskling såklart! ;)
Puss på dig, xiao zhu zhu! <3

Anyway så ska jag jobba öppning imorrn igen.. ska vakna samma tid som sist.. dvs.04:30 ungefär.. =P Men denna gång slipper jag stå utanför donkan å vänta då donkan har öppet dygnet runt fredagar å lördagar =) Jag kmr säkert att träffa på Eugenia där som just har slutat jobba då.. hon skall efter donkan vidare till H&M...=P Stackarn.. sliter så hårt verkligen.. fattar verkligen inte hur du orkar asså?! =/
En kollega Matilda ringde mig idag å sa att jag ska ha ett barnkalas imorrn.. hon sa klart å tydligt att jag ska ha kalaset imorrn.. =P Tänk om jag inte vill? =P Nääe, men det e najs att ha barnkalas.. =) Leka med barnen i 2 timmar istället för att stå i kassan respektive köket e mkt najsare faktiskt! ^^ Att stå i kassan imorrn e värst! Det e lördag imorrn.. vilket oxå betyder massa barnfamiljer å happy-meals! HATE! =P Men jag slipper stå i kassan under rushen mellan 11-13.. så himla skönt! Verkligen! =)
Anyway så e det 8 barn som jag ska ha hand om imorrn å födelsedagsbarnet heter Nick =) Vet inte hur gammal han blir men det får jag återkomma imorrn efter jobbet ;) De hade önskemål om ansiktsmålning.. well.. lycka till säger jag till mig själv! =P Jag e skitdålig på att rita/måla! Haha.. =P Jag har aldrig gjort ansiktsmålning på barn innan heller.. så jag kommer va helt nervös asså.. guud... =/
Men men, jag kommer att fixa d på nått sätt väl..? ;)

Well.. Evy ska ut å partaja ikväll på Park Lane! Haha.. så himla avis asså! Har försökt att komma in på d stället många ggr med jobbet.. men lyckas aldrig =P Alla säger att Park Lane e grymt kul.. vi får la se om Evy tycker samma sak =) Dock e jag ingen partyprinsessa direkt, men att festa lite då å då skulle väl inte skada..? ;) Jag föredrar hellre hemmafester =) Mycket trevligare! =)

Nääe, det får räcka för idag! ^^
Ha d gött! =)


Kommentarer
Postat av: K'

Ha det så kul på jobbet älskling o lycka till med ansiktsmålningen idag! ;)

Det va nice o chatta med dig en längre stund igår! Puss min sötnos!

2008-10-11 @ 03:20:41
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0