Segis dag.. =)

Idag har jag bara varit hemma å degat å softat typ.. =) När man e ledig från jobbet vill man ändå passa på att njuta av ledigheten typ =) Jag har inte gjort så mkt idag... typ hoppat runt i huset, chattat, softat å lyssnat på gamla kantolåtar som påminner om gamla goda tider å kollat på massa gamla bilder.. =)
Novemberschemat för Donkan kom ut idag oxå.. lite missnöjd dock då jag inte fick ut alla mina timmar samt att jag va schemalagd på massa korta passer! Jag hatar att jobba korta passer! =P När man ändå e på jobbet så kan man lika gärna jobba ett långt pass! Men men.. vi får la se va som händer... humm...

Sitter i restaurangen just nu å har käkat en sista middag med Yis pappa som ska åka till Kina imorrn. Han blir borta i en månad.. så skooj! ^^ Oxå har jag kört Yi, Evy å Leon till Konsum för att handla lite göttiga grejer.. jag själv satt kvar i bilen då jag vägrade gå av bilen med mina sovkläder typ.. haha =P

Imorrn börjar en ny arbetsvecka för mig då igen... den här veckan ska man jobba stängning.. humm.. =/ Att jobba stängningar e stressigt! Tiden går inte lika fort som öppningar.. men men, jag överlever väl... ;P

Nu e det dags för mig att dra mig hemåt igen... =) Ska hjälpa föräldrarna skriva ut lunchmenyer samt vika tvätt.. =P

Hoppas att ni alla har haft en bra helg iaf! ^^

Bye for now ;)

114 days left.... <3

Kommentarer
Postat av: K'

Va skönt att bara ta det lugnt o koppla av.

Hoppas det går bra att jobba stängning!

Miss u darling! Puss

2008-10-21 @ 01:28:54
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0