Snart dags....

För jobb.. igen... suck... =/

Idag vaknade jag runt 10-tiden typ... väcktes av mobilen bland annat... som vanligt.. =P Jag gjorde inte så mkt idag.. satt å sorterade datorn typ eftersom jag inte hade tillräckligt med gb för att installera WOW.. haha =P Jag hade för mkt musik å bilder på datorn helt enkelt.. =P

Evy e hemma nuuu! Jag e så himla stolt över henne! Hon e verkligen duktig! Jag va typ orolig för att hon inte visste att klockan ställdes om eller hur hon skulle ta sig till flygplatsen från sitt hotell.. men hon fixade allting galant! Skitduktig e hon!
Hon har haft det hur bra som helst.. har upplevt å gjort mkt i London.. jag e grymt stolt! ^^ Hon sa själv idag när hon kom hem att hon va "Connie nr 2".. haha =P Stolt över dig lillsyrran! =D

Jag satt faktiskt å lirade lite WOW idag.. haha.. jag vet no life.. men jag har inte riktigt kommit in i spelet ännu.. allt verkar som himla svårt! Haha.. eller så e det bara jag som e trög å inte fattar hur man gör.. =P Anyway.. jag skapade min gubbe idag å satt å lvlade upp till lvl 9 nu... å jag har gjort några "enkla" quests typ.. än så länge e la spelet helt okej.. men som sagt.. jag har inte kommit in på det roliga ännu.. =P

Klockan tickar iväg å snart kommer min vagn... jag börjar jobba klockan 16:15 idag å slutar klockan 23... skönt.. slipper jobba stängning som sagt.. tihii ^^

Va ska ni alla andra hitta på da? Det e ändå Halloween idag! =D
Hoppas att ni alla får en trevlig kväll laa! ^^

Later! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0