Tränat å jobbat..

Nu e jag hemma efter jobbet... Har jobbat idag från 16 till klockan 00:45.. dvs stängning.. =)
Det va härligt att jobba idag då det va lugnt å så... jag stängde med Julia å Robin med... så naajs! ^^ De e gooa! ^^
Innan jobbet drog jag å Eugenia å träna! Det va riktigt najs det med! Så just nu e jag ganska så körd å trött.. =P
Testade den nya hamburgaren Miami Melt med.. den va faktiskt god! ^^ Jag försöker undvika donkan mat... men idag kände jag att jag va sugen på att testa på den nya hamburgaren.. =P Jag tycker om att testa på nya grejer... som lockar mig.. =P Dock testade jag aldrig på Arizona Grande eftersom såsen lockade mig inte alls.. =P

Skönt att va hemma igen å bara sitta å surfar å köra mina dagliga rutiner... =P
Måste gå ta en dusch snart med.. ^^

Nattinatt! =)

112 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Haha, Miami Melt.. va innehåller den då? ^^

När du kommer till Japan kommer du hitta många NYA burgare, som du kan testa på! ;P

Hoppas det är trevliga arbetskollegor samt lugnt på donkan ikväll med ;)

Puss! 112 dagar kvar!

2008-10-21 @ 13:42:56
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K' Älskling lilla! ^^ Miami Melt innehåller Ostsås, bacon, sallad, lök å bacon.. mkt göttig! ^^

Puss! <3

2008-10-22 @ 01:23:19
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0