Träningsvärk...

Idag har jag inte gjort så mkt faktiskt... jag å Eugenia drog å träna idag igen.. =P Idag körde vi ett basic aerobics pass.. haha =P Det va faktiskt grymt kul! =D Jag å Eugenia va så körda efter passet.. men man känner sig "fräschare" efter träningen iaf.. ^^ Jag hängde på gymmet som vanligt.. fast innan vårt aerobics pass då =) Så nu har jag värsta träningsvärk efter gårdagens träning å dagens träning.. men jag e stolt över mig själv ändå =)

Åt göttig middag idag oxå.. det va pappa som lagade mat å jag fick välja rätterna! Så gott! =D Annars brukar det vara min kusins pappa som brukar laga middag åt oss.. men han, Yi å Evy drog ut till stan för att käka på Jensens ist.. gott! =)

Nu senare mot kvällen ska jag nog inte göra så mkt.. vill kolla på Dexter å Heroes men inga avsnitter e ute ännu så ja.. jag får helt enkelt vänta.. =P
Finns inga bra taiwanesiska serier som e ute heller.. humm...
Någon som har nån bra taiwanesisk, koreansk eller japansk serie att rekommendera? =)

120 days left.... <3

Kommentarer
Postat av: K'

Hehe, bra jobbat sötnos!

Hoppas du hitta på nåt kul o göra på kvällen även fast du inte hade något direkt o titta på.. :P

Puss

2008-10-14 @ 05:36:49
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0