Vem e d som ringer klockan 08:30 på morgonen?! =P

Idag har jag jobbat.. som vanligt... =P Det skulle va min lediga dag idag faktiskt.. =P Men arbetsledaren Mentor ringde mig klockan.. ehh.. 08:30? =P För att fråga om jag ville jobba idag.. Jag vägrade från början då jag ville träna lite å så.. Han bara: Men Oscar jobbar idag.. jag bara: So what? Va spelar d för roll om Oscar jobbar eller ej liksom! =P
Men sen så sa Mentor typ: Va inte tråkig.. alla går i skolan å jag kmr inte kunna få tag på någon.. du kan få jobba ett kort pass.. Jag bara: Men åååhh.. det betyder att jag måste avboka mitt träningspass.. =P Han bara: Ahh avboka det nu, du ska få en biobiljett nästa gång vi ses! Då sa ja: Jaja, men då vill jag hellre jobba ett längre pass... så ahh.. så jag jobbade kl.11:30 till 19 =) Om jag får biobiljetten vet jag inte... men det spelar ingen större roll för mig hehe =) Eugenia jobbade idag oxå! Najs! =D
Jag fick stå i köket å kassan idag faktiskt.. =) Skönt att få stå lite kök.. kändes så längesen sist.. men jag stod vid BOPen iaf.. innebär där man gör alla kyckling å fiskprodukter =) Jag va placerad på 10:1an egentligen tillsammans med Oscar.. (surprise?) men jag vägrade stå där.. haha =P Inte för att jag har nått emot Oscar, utan jag e skitdålig på att göra big mac å cheese/hamburgare under ruscher.. =P Jag e skitlångsam.. =P Men men jag bytte med Anna iaf tihi ^^  BOPen e nog mer min grej! =)
Idag hände d en incident faktiskt.. vi har en kollega som e dödsallergisk mot bananer.. nån hade tydligen en banan med sig i omklädningsrummet..å tyvärr så tuppade den kollegan av.. Restaurangchefen fick ringa ambulans å allt.. efter några timmar så vaknade hon upp igen å hennes man kom å hämtade henne.. så nu har vi bananförbud på vår McDonald's.. det drabbar inte mig dock då jag inte tycker om bananer.. haha =P


Dagens personaluppställning made by Eugenia faktiskt =) Mentor skriver helt katastrofal.. just look at my name liksom.. ehh.. ser knappt va d står ens.. =S (Mitt namn = skrivet med den fulaste stilen) =P

Träningen då får jag ta igen imorrn efter jobbet istället då jag slutar lite tidigare imorrn.. Jag som har gjort träningsschemat hur jag ska träna hela denna veckan ut å nästa vecka.. men det e lugnt =) Jag har fått ihop ett nytt träningsschema nu som faktiskt e bättre =) Tihii ^^

Just nu sitter jag i restaurangen å skriver detta inlägg då vårt internet hemma e skitsegt!! Fattar inte varför.. haha =P
Men nu e d dags för mig att kila hemåt å ta en dusch efter jobbet =) Skulle va sååå skönt! ^^ Måste även lägga mig tidigt då jag ska börja jobba klockan 8 på morgonen imorrn..

Ha d så bra!
118 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

De på donkan visar alltså ingen hänsyn till att det tidigt på morgonen, lite jobbigt om man gick o la sig sent under natten.. :P

Puss sötnos!

2008-10-16 @ 02:24:13
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Hehe älskling! ^^

Det gjorde inte så mkt då jag redan va vaken å jag gick å la mig tidigt dan innan.. =)

Puss puss!

2008-10-16 @ 06:49:58
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: Felicia

Dödsallergisk mot bananer?! Det var nåt nytt, brukar ju vara typ nötter. :) Ser att du slavar på! kram

2008-10-16 @ 20:59:45
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: Connie

Felicia: Aaah, sant.. innan va d bara nötter.. d där med bananer e helt nytt för mig oxå! Men men.. folk e ju känslig mot olika saker så..

Jaaadu, jag slavar nästan varje dag.. suck... =/

Kram!

2008-10-17 @ 20:41:55
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0