Vart tog de ivägen? Lol! =P

Haha.. killarna har inte kommit ännu.. loool... säg inte att de kommer vid 01-tiden som sist enligt Yi.. lool! =P Fast jag tror inte att de kommer alls.. fast we never know.. det e va jag tror iaf .. =P Jag som såg emot att få träffa dem igen efter en månad om inte mer... =P

Just nu sitter jag bara här vid datorn å surfar runt lite å chatta lite smått.. ^^
Yi å Leon sitter där bakom mig å kör Mario fotboll eller va den nu heter som de äger alla på.. haha =P
Deras nick e " closeurwii" lool.. för att deras mål e att få folk att inte spela mot dem för de e för grymma helt enkelt =)

Jag e sååå sugen på en karamell frappuccino från Starbucks! Jag vet inte varför asså.. men jag har typ känt suget hela dan typ.. =P

Allt för idag! =)
God natt! ^^

104 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Frappuccino.. milkshake typ ju :P

Visste inte d förrän jag fick smaka lite från dig i London. Vilka minnen! ^^

Puss!

2008-10-29 @ 15:16:02
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Frappuccino e ju skiitgött juee! ^^

Mkt godare än Mcdonkans milkshake.. haha =P

Ahh, det va verkligen minnen! ^^ Sakna dem really!

Vår broke tid i London.. haha =P

Puss!

2008-10-30 @ 01:36:40
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0