Vilken dag!!

Det har varit en kul och rolig dag igår med jobbet! =)
Vi var först å bowlade på Strike & Co. Vi va hur många personer som helst som va med å bowlade =P Det va trevligt iaf! ^^
Jag, Evy, Madde å Linn va på en å samma bana.. =P Jag sööög riktigt rejält på bowlingen.. men dock va Evy lite sämre än mig.. =P Jag kom inte sist iaf... utan jag kom näst sist.. haha =P
Poängställningen =P

Random bilder från Bowlingen =)


Yeaah! Connie in action! ;)
Haha... så såg jag ut när jag missade en kägla  =P

Vi bowlade runt 16:30-tiden å vi hade bokat bana i en timme å vi hann med 2 hela serier å 2 rundor på serie 3 =)
Runt 17:30 så va vi fria fram tills 18:30 då McDonald's Avenyn hade bokat upp hela Jamesson för buffé!! =D
Synd att Evy inte hängde med... hon hade tyvärr prov dagen efter så hon fick åka hem å plugga istället efter bowlingsmatchen...

Under den fria timman så åkte vi alla ut till stan fast gick åt olika håll när vi steg av spårvagnen på Avenyn..
Jag, Selam, Marie-Louise å Angelica drog till H&M för att kolla lite på kläder å accessoarer... =)
Vi testa på lite olika mössor å hattar..
Haha.. när jag testade en hatt.. =P


Väl i Jamesson så fick vi äta göttig tacos-buffé! Sååå gott! =D
Längesen jag åt det faktiskt.. =P
Yummie! =D

Well vi satt å chillade med jobbet på Jamesson i flera timmar! Det va riktigt riktigt trevligt att det va så många som hängde med! =) Runt 20:30-tiden kom Eugenia oxå! =D

Viktor, jag, Eugenia =)

Random bilder från Jamesson =)


Senare runt 23-tiden så skulle Jamesson stänga.. å då drog några av oss vidare till Berså.. =)
Det va en rolig kväll där å det hände mkt grejer å action! Helt stöööört! Det va kul för mig som nykterist att se på, men tyckte så synd om massa folk.... =/

at Berså... Mentor, jag å Linn =)

Random bilder från Berså =)



Runt 01:00-tiden så drog jag, Catrin, Mentor, Oscar å Linn hem.. =) Jag å Catrin åkte åt samma håll så vi tog sällskap.. =) Skönt att slippa åka hem ensam iaf ^^

När jag väl kom hem så satte jag mig vid datorn å ville bara chatta med Kevin älskling... så jag väntade tills han loggade in ^^ Så vi chattade å snackade en liten stund via mic. Det va skönt att höra din röst, älskling! ^^
Jag saknar dig såå mkt älskling! ='( Jag längtar oxå till den dan jag ska åka till dig! Men det e långt kvar... ='(... buhuu..

Det va nog det som hände igår iaf ... =P
Evy å Eugenia... ni missade mkt kan jag säga er! ;)

Återkommer med dagens händelse på nästa inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: K'

Verkar som du o resten av donkan gänget hade en väldig trevlig kväll! :D

Så söt av dig o vänta på mig iförrgår natt. Det va så nice o få prata med dig en stund!

Saknar dig med oerhört mycket! :´( Sköt om dig! Puss älskling!

2008-10-08 @ 01:50:54
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Maria

söt du är! :D

2008-10-08 @ 15:53:51
URL: http://h3llokitty.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Jag ville ju verkligen snacka med dig den kvällen ah maa så du vet hur d va här hemma du vet.. å hur allt låg till osv.. ^^ Så skönt att snacka med dig iaf, sötis! ^^

Saknar diig so much ='(

Puss!



Maria: Haha.. tack! ^^

2008-10-08 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0