Wo shi yi ge da zhu zhu! =P

Yupp... jag e en stor fet gris som ligger å sover så mkt.. haha =P Inatt gick jag typ å la mig efter middagen... runt 20:30 tiden... å jaa.. jag sov till klockan 09:30 ungefär... hela 13h! Helt sjukt! =P Men jag va så himla trött igår.. inte konstigt dock då jag sov i 3,5h natten innan.. =P

Jag ska jobba idag 16 till 23... å jag hann rätt så mkt innan jobbet... =)
Imorse åkte jag ut med mamma, pappa å brorsan till Allum för att käka på Max! =P Haha... ville inte käka egentligen men men.. eftersom jag inte har käkat hamburgare på länge, även på jobbet.. så får jag väl käka lite dåra.. ^^
Efter det så handlade vi lite för restaurangen typ... När vi kom tillbaka till restaurangen igen så åkte jag ut igen för jag tänkte klippa luggen typ.. eftersom alla klagar på min lugg speciellt mamma! =P Hon tjatade om det idag... Tänkte klippa i Allum egentligen när jag va med föräldrarna, men de hade inte tid å de kunde inte vänta på mig så då åkte jag med dem hem å tog sedan bilen ut själv igen.. =P Men när jag väl kom fram dit så hade de inga frisörer där.. så typiskt! Åkte hela vägen dit i onödan! =P

När jag kom tillbaka till restaurangen igen så fick jag köra mamma till Martin Olsson för de hade slut på grejer så jaa... måste köpa typ.. efter allt detta så åkte jag till stan för att klippa luggen.. haha =P Jag hade redan sökt på nätet vilka frisörer som va bra.. så jag ringde till dem innan å kollade om de hade tid.. jag funderade på att klippa hela håret.. men sen så kände jag att jag ville behålla mitt långa hår å bara klippa luggen eftersom det va bara luggen som alla störde sig på! =P Jag drog till Klippcenter som ligger på Kungsgatan 15.. det e la okeej där.. rätt så stort! ^^


Luggen ser typ ingen skillnad ut... haha... =P Men men.. kortare än innan iaf... å den stör mig inte lika mkt längre =P

Efter klippningen så drog jag till åhlens för att köpa en ny parfym eftersom vi hade rabattkuponger å så... ^^
Det blev DKNYs parfym.. den där apple parfymen.. =P

Nääe, snart ska jag kila iväg till jobbet.... får uppdatera senare ikväll ifall det händer något...

Annars får ni ha en trevlig kväll! ^^

Kommentarer
Postat av: K'

Söt du e älskling! :D

Puss

2008-10-26 @ 04:12:21
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0