Yes! Finally en prick! =D

Idag har jag jobbat igen efter 3 dagars ledighet... Jag fick jobba ett långt pass idag.. =P Fick börja kl.12 å sluta 20:30.. skulle ha börjat kl.16 idag egentligen, men andra assistenten Oscar frågade mig igår om jag ville börja tidigare idag istället.. Javisst säger jag alltid.. jag ställer alltid upp typ =P I need the kasching å såå plus att jag inte hade något bättre för mig ändå.. =P
När jag väl kom fram till jobbet runt 11:55 så såg jag att jag inte fanns med på personaluppställningen... då blev jag helt paff typ.. =P Jag frågade typ Oscar om jag skulle börja 12.. han bara nee, du kan åka hem nu.. jag bara wtf?! Kunde du inte ha sagt d tidigare typ =P Men nej da.. han skojade med mig å sa att arbetsledaren Mentor hade missat att skriva upp mig bara =)
Eugenia jobbade idag oxå! Skiiitnajs! =D Hade ingen aning om att hon skulle jobba.. haha... blev helt chockad när jag såg henne när jag kom till jobbet.. =P Men men, det e alltid najs att jobba med dig Eu! ^^ Vi snackade mkt... om allting å nya uppdateringar å cheesy stuffs typ =P Jag å Eugenia träffar inte varandra så mkt mera då hon jobbar å sliter på som fan.. =P
Arbetsdagen har varit rätt så lugnt förövrigt.. antagligen beror d på att vi har haft stängt i 2 dagar.. I dunno =P

Ska dela med er en rolig grej som vår roliga arbetsledare Mentor sa om sin käraste ägodel: "Den e inte lång å stor, men den e smal å kryddig.."
Vadå lool?! =P

Anyway så lyckades jag att ta en prick på SOC-utbildningen =D
För er som inte vet så håller jag på att utbildar mig till handledare... Det e en låååång process kan jag säga er! =P
Först å främst ska vi läsa ut en arbetsbok där vi ska göra massa självstudier, därefter ska vi ha en "uppkörning" med vår chef där vi ska utbilda henne på nån station som vi själva väljer.. och efter det så ska vi utbilda en helt ny anställd medarbetare å till sist å inte minst måste vi uppnå 100% på SOC-listan för att kunna bli verifierad handledare. Man ska bli verifierad på 23 olika stationer å idag lyckades jag bli verifierad på en av 23 stationer... Pommes-frites stationen! Wiiie^^
Så stolt jag e över mig själv! =D Men men, jag har massa kvar.. lool =P


Så här ser SOC-utbildningstavlan ut...


Yeeeay! 100% fick jag på Pommes-Frites stationen! =D
Snart kommer jag oxå få en prick på SOC-utbildningstavlan! =D

Men men, nu e jag hemma iaf... måste typ gå lägga mig snart då jag ska öppna imorrn på jobbet... dvs börja kl.06:00! Måste vakna runt 04:30.... suck =/
Det e la rätt så okeej egentligen... man slutar ju tidigare så man har hela dagen på sig å göra saker man vill göra osv.. =)
Jag vill gärna hinna med ett Dexter avsnitt oxå innan jag går lägger mig då jag inte hann kolla igår.. =P

Nu ska jag gå ta en dusch iaf! ^^

Nattinatt på er! =)




Kommentarer
Postat av: Eugenia

Grattis till pricken! Bara 22 kvar ;D Jag har bara 23 kvar haha!



Kul att jobba med dig också =)

2008-10-08 @ 23:42:41
Postat av: Connie

Eugenia: Tack tack! =D Hahaha.... vi har en låååång väg kvaar =P Egentligen e d 24 prickar.. men vi har ju inte McDrive såå.. =P

2008-10-08 @ 23:54:21
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: K'

Jag trodde först att det skulle vara en dålig nyhet att du fick en "prick" :P men det visade sig vara positivt! Grattis älskling! Jag är så stolt över dig! ;)

2008-10-09 @ 09:29:14
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Tin

Grattis till pricken...jag tror jag reagerade precis som Kevin, att pricken var nåt dåligt...well...nu är du i alla fall stort steg närmre postitionen "handledare" lah! =D



OO..förresten, på söndag är det ungdomsgruppen, kom gärna förbi om du inte jobbar ah! Länge sen sist ju! =D

2008-10-09 @ 10:25:06
Postat av: Connie

K': Haha älskling, om d va nån dålig prick så skulle inte rubriken heta typ " yes, finally en prick" med värsta glada smilisen =P Tack tack! ^^ Men jag har fortfarande många kvar.. suck.. =/

Puss! <3



Tin: Haha.. lååångt kvaar... tyvärr... =(

Jag jobbar på söndag faktiskt.. men vi får la se om jag hinner... jag jobbar quite mkt nu på sistone...

hoppas att allt e bra med dig! ^^ Det va längesen.. verkligen..

2008-10-09 @ 17:50:28
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0