Busy busy! ;P

Nu har jag varit hemma i en vecka efter min långresa... det känns faktiskt okeej nu! ^^ Nu känns det inte alls som att jag har varit bortrest överhuvudtaget.. =P När man träffar sina vänner igen så känns d inte alls så längesen jag träffade dem sist.. men det va ändå för lite mer än 2 månader sen man såg dem.. Men min resa va heelt underbar! Sakna!

Dags för en kort sammanfattning igen om va jag har gjort de 2 senaste dagarna..

Igår fredag: Jag jobbade öppning med Sanela! ^^ Det va trevligt att få träffa henne igen! Hon har klippt av sig sitt långa hår så nu har hon kort kort hår å mindre smink!!! Hon e faktiskt fin med mindre smink =) Innan brukar hon sminka sig asmkt verkligen! Fööör mkt till o med... Öppningen gick la sådär.. taskin pajjades så jag va tvungen att moppa hela matsalen.. inte nog med det.. det blev inte rent.. så vi fick hälla ut massa vatten å skrapa golvet.. jag hade Malin som hjälpte mig men det gick inte så fort ändå.. tog en massa tid så jag hamnade efter i listan =( När Sandra började så fick jag göra uppfyllning... det gick bra.. sen så fastnade jag i hissen.. =P Tur att man hade mobilen till hands så jag kunde bara ringa till Sanela =P För övrigt hände det inget speciellt.. sålde dåligt den dan.. fick även reda på att vi sabbade GAP-bustern i tisdags.. =( Har en praois som har nån handikapp.. å Sanela sa, på engelska, att vi skulle va snälla mot honom, inte skälla på honom osv... men jaa.. han killen va i köket, typ dansade av nått slag å bara sparkade bak fötterna.. då kommer självklart jag.. bakom honom å han sparkade till mig på smalbenet.. fy va ont d gjorde! Fick även ett blåmärke =( Stod kassa på morgonen å kök resten av passet.. =)

Slutade jobbet 15 ungefär.. åkte hem direkt för att Evy behövde mitt spårvagnskort för det va hennes tur att jobba den dan..
När jag va hemma så ringde Linn mig å ville typ träffas... hon trodde typ jag va kvar i stan.. men det va jag inte så jaa.. det blev inget träff för oss iaf =( Men det va oxå en ledig kväll för mig då jag kunde bara va hemma å inte göra nått!!!
Jag behövde denna dag då jag har typ träffat folk i princip everyday efter jobbet eller på min lediga dag... Såå skönt att bara va hemma.. lirade guitar hero med Yi.. senare på kvällen va d dags för japansk serie.. gjorde nog inte så mkt mer den dan.. eller ja.. jag minns inte =P

Idag söndag: Vaknade runt 10.. åkte ut med hela familjen till Max i Allum för att käka göttig hamburgare! Åkte heem sen å då va jag hemma i ungefär 1 å en halvtimme innan jag åkte å träffade Limy... vi skulle gå runt lite i stan oxå tog vi en fika på café vanilj i Vasa =) Mucho trevlig dag.. sen på kvällen va jag tvungen att skynda mig hem för då va d dags för nästa träff... Nova å Yoey skulle jag träffa =) Vi skulle grilla hos Yoey..tur att vi 2 bor nära varandra! =D Novas kompis Martin va på besök i Göteborg oxå.. Han e faktiskt halv svensk å halv japan =) Det va trevligt trevligt d med! ^^ Nova å Martin stack rätt så tidigt så jag å Yoey va kvar å lirade guitar hero! Det va verkligen riktigt skoooooooooooj! =D Som avslutning så lirade vi min favvo låt i spelet "Monsoon - Tokio Hotel". Vi körde medium hela tiden.. men så testade vi den låten en gång på hard samt en gång på expert! Vi klarade oss faktiskt! Riktigt grymt! ^^ Yupp yupp så jag lämnade Yoey runt 23:15... tog bara 5 min att promenera hem så... riktigt gött! =D Väl hemma tog jag en dusch.. å nu sitter jag här å bloggar! =P

Ska nog gå sova nuu... egentligen vill jag kolla lite på serier.. men jag orkar inte... blir redan sömnig av att sitta här framför datorn liksom =P

God nattis! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0