Busy Weekend!

Herregud... har nog aldrig haft så busy sen jag landade i Sverige... har verkligen haft d skitbusy!!
Jag kör en kort sammanfattning... orkar inte skriva upp hela history typ =P

Lördags: På dan satt jag å Evy å spelade Taiko no Tatsujin.. vi satt å spelade i 6 hela timmar! Riktigt roligt men jag råkade ty pajja halva trumman I guess... =P Slår nog för hårt! =P Lirade lite Rockband oxå ^^ Fast bara gitarr å bas då... Har inte hela setet.. På kvällen jobbade jag mitt första arbetspass.. började 19:30 å slutade 04:30... långt pass! Jag fattar inte hur chefen schemalägger =P Vem schemalägger en dagen efter en långresa? =P Haha lol va d iaf =P Aja, men jag överlevde natten... träffade en massa härligt folk å jobbade även tillsammans med Evy å Charlie =)

Söndag, igår: Va hemma på dan å körde lite Taiko no Tatsujin som vanligt =P Sen lirade jag å Yi Rocband igen.. =P Yi e ju värsta pro på gitarr hero/rockband =P Han kör ju på expert... jag däremot kör på medium.. kan även köra lite på hard.. ibland e medium för enkelt å sen så tycker jag att hard e lite för svårt =P Men no worry.. jag ska träna träna! =D
Åkte till stan en halvtimme för att köpa lite grejer på apoteket å sen så åkte jag hem å duschade å gjorde mig iordning inför Jennifers b-day party =) Det va najs, d va mkt folk! Körde lite smålekar å så ^^ Det va kul för mig att träffa folk efter 2 månader ^^
De flesta som va där skulle till ai-festen.. jag kanske skulle dit.. men sen så ville jag inte... så vissa av oss (Jag, Evy, Yi, Yan, Anders å Charlie) åkte hem till Heng å lirade Xbox 360 ist! =D En hemsk händelse då va när vi va på väg till Heng så va det ju Charlie som Yans smartcar.. men sen när de stannade å gick av bilen å skulle byta förare så kom de till oss först.. (jag parkerade bakom dem)..  helt plötsligt såg de andra att bilen rullade! Yan reagerde inte först å trodde att de andra skojade! Men jag såg inte att bilen rullade bakåt... alla bara skrek, backa bilen åt mig!! Jag fick eseriöst panik... skulle sätta på backväxeln... omg.. jag fick panik å fick kärringstopp.... Yan å Charlie hann håla emot bilen... å Yan gick fram fort  till bilen å drog handbromsen... Charlie glömde dra handbromsen nämligen.. PANIK! Va min reaktion... hela mitt hjärta bara hoppade ut =( Ajaa.. anyway vi körde Rockband först.. Heng har hela setet nämligen! Det va verkligen skitroligt! Eller allt spelande va skitroligt! =D Körde hur mkt spel som helst då Heng har en massa! ;P Yan å Charlie åkte ju till Burger King å köpte lite nattamat åt oss ^^ Vi lämnade Heng runt 05-tiden.. så jag körde till Frölunda å släppte av Anderså Charlie.. sen va d dags för hemfärd... kom hem å la mig typ direkt =P

Vaknade för 30min sen kanske.. å nu sitter jag här... back to den sega internet.. nu jävlar ska jag fixa det nya modemet... byta d å få internet att funka! Jag flippar snart när inte internet funkar som den ska! Igår satt jag knappt framför datorn då internet e så seeg.. =( Nääe, time for lunch! ^^

Ha d bra! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0