Busyyy!!

Som vanligt ;P Har inte ens haft tid att blogga.. men nu kör jag en liten bloggingsrunda här =)

Ny vecka... å jag va ledig från jobbet igår faktiskt.. =D Men det blev självklart ett besök på McDonald's som vanligt ;P Jag å Oscar bestämde träff igår faktiskt.. då vi båda har varit utomlands å har inte sett varandra på 2 hela månader... Det va kul att se honom igen iaf =) Vi 2 drog vidare på en fika runda i Café Vasa.. sen så drog vill till hemköp å handlade mat då vi skulle till Mentor å killarna skulle fixa middag ;) Åååh.. Valter e verkligen heeelt underbar å sååå sööt! <3

Valter! Så söööööööööööööt!

Me and Valter =)

The guys! =)


Far å Son!

Det va Oscar som fixade middagen... vi väntade hur länge som helst med middagen då vi trodde att Sahand skulle komma förbi.. men det gjorde han inte =( Maten va god iaf =) Senare på kvällen hände d inte så mkt.. vi bara pratade mest å så.. jag skulle ju jobba dagen efter..dvs idag.. jag glömde bort vilken tid jag började.. ville in på mctime hos Mentor men kom inte in.. den där cp mctime e nere ofta nu på sistone! Men iaf.. jag trodde iaf jag började 11:45 så jag stannade kvar hos Mentor till runt 23-tiden.. skulle ta sista 7:an som gick hela vägen hem till mig egentligen men jag missade den precis så jag stod å väntade på vagnen typ å fick helt enkelt byta i Brunnsparken..På Brunnsparken så träffade man på Catrin, Ghamgin å Chaima vid hållplatsen.. så vi åkte med samma vagn för vi alla bor ju åt samma håll..! Gött att man fick sällskap iaf.. jag va ganska orolig då min mobil dog å ifall nått skulle hända så skulle jag inte kunna på tag på nån..

Jag kom hem iaf säkert å det första jag gjorde va att kolla på mitt schema när jag började jobba.. men det visade sig att jag började tidigt.. klockan 09! Lol =P Men jag sov faktiskt inte så bra inatt... suck..

Imorse så vaknade jag helt sliten.. va skitsliten på jobbet idag.. helt sick! Jag va såå trött.... verkligen.. Va ska man säga om dagens pass.. humm.. jag fick stå kök idag.. å det gick faktiskt bra... jag va produktionsledare å grejer.. gött att kunna få bestämma om sitt eget skåp ;P Jag hade 2 praoisar i köket på 10:1an å jag själv va på beställningen samt på 4:1.. å Maya på BOPen.. ^^ Allt gick faktiskt rätt så braaa å tiden fick riktigt riktigt fort! =D Från klockan 14 fick jag ett stort ansvar.. å det va att köra skiftet på en timme då alla arbetsledare skulle på nån möte med cheferna.. Jag kände en stor press inom mig eftersom jag hade ansvaret att se till att allt blir bra innan skiftöverlämningen... men det lyckades jag med oxå! ^^ Riktigt stolt över mig själv! =D Skulle sluta 14:45 egentligen.. men eftersom mötet slutade inte förrän efter 15 ungefär så.. fick jag jobba över =)

Men efter jobbet så ville Mentor å Oscar dra till Jamessons å ta en öl.. jag hängde väl på men drack ingen öl.. lol ;P Inget för mig ;P Det kom in folk droppande hela tiden.. först kom Julia å sa hej.. sen så kom Matilda å Maya... å senare så kom oxå Sahand, Helen å hennes son samt Johannes... haha =D Det va riktigt skoj ändå! ^^ Runt 20:30 tiden så mötte vi även upp Oscars tjej.. Många hade lämnat oss redan.. jag försökte övertala Johannes att gå käka med oss.. men han va tvungen att hinna med sina bussar å färjor då han bor så långt.. så tillsist blev d väl bara jag, Mentor, Oscar å hans tjej Pernilla kvar... Vi alla 4 drog till en sushiställe å käka sushi! ^^ Det va faktiskt Mentors första gång att äta sushi... han har aldrig ätit d innan å han gillade verkligen inte d! Jag fick trycka i mig mkt... så mkt att jag kände att jag ville spy upp allting lol ;P

Efter sushin så gick vi tillbaka till Donkan å lämnade av Mentor då han hade sin cykel där... vi 3 andra drog till Valand å jag tog 7:an hem.. =)

Väl hemma så gjorde jag inte så mkt.. duschade å surfat lite granna! Jag har typ börjat på ett avsnitt för 3 dagar sen... å ett avsnitt e 90min lång.. jag har fortfarande inte sett klart den!! Jag har verkligen inte hunnit! Sjukt asså! Men ska nog se klart den idag.. (om jag pallar) ;P Lär spara 10 min tills imorrn eller nåt.. haha! Jag vill sova! E såå fruktansvärt trött eftersom jag inte kunde sova så bra inatt.. men men.. jag e ledig imorrn från jobbet! Då ska jag bara dega hemma å kolla på serier!!!!! =D

Har saknat det faktiskt.. haha! =P

Jag sitter så lite framför datorn nu på sistone oxå.. men det e bra d! Att sitta mkt framför datorn e inget bra! ;P

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0