Det gamla vanliga =P

Vaknade runt 13-tiden idag... gjorde väl inte så mkt.. gjorde d gamla vanliga typ.. oxå satt jag å kollade på den koreanska filmen "The art of Seduction".. den va lite småkul =) Drog hemifrån runt 16-tiden mot Langham Place.. surprise? =P
Åt mat där faktiskt.. åt nån kycklingstek av nått slag.. skitgott verkligen!! =D Efter d gick självklart till det kära Xbox eventet =P


Riktigt yummie yummie!! ^^

Jag började att spela "the Dishwasher Dead Samuraj"..  gick vidare till Guitar Hero å körde 2 låtar där =P Efter d körde jag typ lite family games.. började med typ nån ordlek av nått slag.. fast min engelska suger röv så jag hittade inte så många ord.. =P Bytte till Yatzy sen =P Fick faktiskt quite good poäng ^^ Fick Yatzy rätt så många ggr =) Körde la 6 rundor eller nått =P
Sen fick jag testa på Resident Evil 5! Finally!!! =P Varje gång man e där e d verkligen SKITMÅNGA som står å väntar på sin tur att spela d =P Men jag fick äntligen testa på d.. det va riktigt kul faktiskt! ^^ Teamade först med en liten kille.. (inget barn denna gång men han verkade yngre mig iaf) =P Han fick lära mig hur man spelade.. för jag va inte så van med alla knappar å funktioner =P Sen så stack han så kom en kille som jobbade på Xbox eventet å spelade med mig =P Jag e faktiskt rätt så dålig på att sikta.. haha =P Men det va roligt iaf! ^^
Tror att det va sista dagen idag för Xbox-eventet.. =( Hoppas att d kmr fler roliga event som man kan besöka å fördriva tiden med ;P

Stack därifrån sen då jag antog att många stod å väntade på sin tur.. så jag stack tillbaka hem till farmor runt 18-tiden...

Gjorde inte så mkt mer... satt bara vid datorn typ.. that was my day! =P

Jag e extra trött idag! Dunno why.. antagligen för att jag la mig runt 05 å vaknade runt 13-tiden... inte "tillräckligt" med sömn trots att jag sov ändå i.. 8h! =P

Va händer ikväll för min del då.. hum.. händer la inte så mkt.. får la försöka gå lägga mig tidigt å njuta lite av den underbara sömnen =) Jag har kommit ikapp alla serier nu så d finns inget att se på.. joo... jag har ju 3 avsnitter av Mushi-Shi kvar juee.. kanske får ta å kolla ett avsnitt eller nått =)

Ha d göttans! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0