Dödstrött...

5hs sömn e verkligen inte tillräckligt men det va ändå helt okeej för mig att jobba =) Började som sagt 09 å slutade 16.. skulle egentligen sluta 15 men jag glömde bort att jag å Gunilla hade bytt sluttid =P Det hände inget speciellt på jobbet idag.. Carl jobbade å det va kul =) Han e alltid såå rolig på jobbet! ^^ Sen så har man ju praoisarna oxå.. de e oxå roliga =) Oxå pratade jag å Carl om gamla minnen som hade hänt på jobbet.. å en sak som han kom ihåg va att jag blev utskälld pga att glassen välte ner på brickan när han rörde brickan... jag hade totalt glömt bort denna händelse men när han pratade lite om d så fick jag lite flashback.. han sa att han va riktigt sur på den gästen som skällde ut mig så den dan å han sa även att jag blev skitpissed den med =P Men jag minns tyvärr inte så mkt från detta.. Jag stod i köket i början av mitt pass å switchade över till kassan senare =) Kändes sååå längesen jag fick stå kassa typ =P Får alltid stå kök nu på sistone.. =P
Efter mitt pass va jag fortfarande kvar på donkan... jag såg att Robin skulle jobba idag.. åh jaag har inte träffat honom alls seeen jag kom hem från min resa så jag väntade på honom å ville säga hej =) Jag testade den nya oreoglassen med.. den va la.. god ^^

När jag kom hem så gjorde jag inte så mkt.. kollade det senaste avsnittet av heroes.. duschade å sen middag då =)
Nu sitter jag här å bloggar... har börjat kolla ett avsnitt av den japanska serien Ryusei no Kizuna... =)

Ska nog sova efter detta. I guess.. e såå fruktansvärt trött att jag typ däckar snart.. =/
Sömn = <3

E leeedig från jobbet imorrn oxåååååååååå!! Min ENDA lediga dag för den här veckan... jag ska NJUUUTA! ^^

Ha d toppen bra! =)

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Back to McDonald's og jobbing altså, hehe. :) Jeg har brukt nesten hver dag den siste uken på å rydde og vaske huset... Snart ferdig med det! Da skal det bli dataspill! XD Vel egentlig ikke, har masse andre ting jeg egentlig må få gjort også... :(



Har endelig bestilt internett, men det tar vel en måned eller noe før det kommer... sukk

2009-04-22 @ 08:54:47
URL: http://imythril.spaces.live.com/
Postat av: Connie

Johan Ho: Yupp.. back to work and reality... right? ;P Faan va naajs att du har fått i ordning lägenheten =) Meeen guuud va segt!! Tar det en månad för att få internet? =O

2009-04-22 @ 10:35:48
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0