FAAAN, jag har tappat mitt PASS!!! =O

... april april =P Idag e d redan första april... helt sjukt! Tiden gååår såå otroligt fort!! =P Det va bara ett aprilskämt på rubriken.. jag har inte tappat nått =) Don't worry! ^^

Jag glömde typ blogga igår så jag får skriva idag va jag har gjort idag å igår.. fast igår gjorde jag ändå inget speciellt.. va hemma hela dan som vanligt å degade på serier.. stack ut på kvällen till en japansk restaurang å åt ^^ Drog därefter runt i Mongkok igen å letade efter presenter å grejer.. gaah... men har fortfarande inte hittat nått =( Får snart panik.. haha =P Ajaa, jag har 8 dagar to go innan jag ska ta flyget hem igen.. =P Sen när jag kom hem igen så va d väl dags för serier, musik samt chatta å fba som vanligt =P La mig väl runt 04 inatt kanske =P


Testade på en cool alkoholfri drink ^^ Gott va d iaf! =)


Det jag åt @ Watami.. ^^

Vaknade idag av mig själv runt 9-tiden.. det lät alldeles för mkt i vardagsrummet (jag sover där nämligen), eller jaa.. jag menar utanför.. folk borrade å grejer.. så farmor bad mig att sova i hennes rum ist.. sov väl en timme... då fick jag ett sms från en kompis, Cherrie.. hon skulle ringa mig egentligen men hon sa att d inte gick att ringa så jaa.. vi bestämde igår att den som vaknade först skulle ringa å väcka den andra =P Well.. det visade sig att hon vaknade först så jaa =P Jag fick gå upp å göra mig iordning typ =P Jag skulle typ möta henne i Tsim Sha Tsui east KCR station runt 12:30... jag va där i tid... men så visade sig att hon tog fel tåg.. så hon åkte mot motsatta hållet.. dvs mot Mainland! Lol.. säger jag =P She supposed to be Hong Kongare åkte åt feel håll? =P Well.. hon sa att hon hade inte åkt utanför sitt område sen hon landade.. såja =P
Vi träffades sen efter typ 20 min =P Det va kuul att träffa henne igen! D va ändå för... nästan 2 år sen! Helt sjukt va tiden flyr fort!

Vi drog till ett ställe, CEO, å sjöng karaoke i.. ehh.. 4h?! Haha... så mkt vi satt å sjöng att vi tappade bort tiden =P Inte bara d.. vi sjöng så mkt att vi typ.. tappade rösten =P Vi åt även lite mat där oxå..


Cherrie and me =)

Efter karaoken så gick vi runt lite i shoppingcenter i Tsim Sha Tsui ^^ Kollade lite på kläder å lite random grejer, men hittade inget så jag köpte nothing.. runt 20-tiden så ringde Cherrie en av sina kompisar typ.. vi va typ utanför hans jobb.. så jaa, vi träffade honom å hans kompisar en snabbis.. sa hej, sen så gick vi alla åt olika håll =P Cherries kompis e faktiskt en mexicanare som har bott i Hong Kong i hela sitt liv.. å han kan prata flytande kanto! Helt coolt verkligen! =P


Tsim Sha Tsui - Cherrie bad mig göra en "I love HK" pose =P

Vi drog senare till ett ställe å åt lite cheesenudlar.. Cherrie tog mig till d stället å d va faktiskt gott! ^^ Det e ett känt ställe å d fanns massa bilder på olika kändisar som har besökt stället.. coolt! ^^


Cheesenudlar =)

Efter maten gick vi tillsammans ner till metron igen där vi sa hejdå.. kom hem runt 22-tiden iaf ^^ Så hela min dag har varit borta! =P Men det har varit trevligt! ^^

Nu ikväll blir d det gamla vanliga =P Serier dvs.. jag har faktiskt hunnit ikapp nu så jag har typ inte alls mkt kvar å se! Gött! =D


En bild som jag alltid ha velat visa er... min fulla stora feta resväska samt min lilla resväska =P Nu förstår ni varför jag inte kan shoppa mera.. haha =P

Ska strax gå ta en vaarm å härligt dusch! ^^

Later allihopa! ^^
Ha d megatoppen! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0