Fruktansvärt trött å förkyld.. =/

Inatt la jag mig runt 04.. satt å kollade på 2 avsnitter av den japanska detektiv serien Kiina =)

Vaknade imorse runt 12... kände att jag va täppt i näsan å e skitförkyld =( Jättejobbigt verkligen! =( Gick upp... satte mig vid datorn typ.. oxå kom pappas kusin på besök å hälsade på farmor typ =)

Drog ut runt 13-tiden kanske.. Drog först till banken för att ta ut pengar å sedan gick jag till Langham place för att käka sallad igen eftersom att jag vet att det franska stället fanns där så slapp jag gå ända tillTsim Sha Tsui =P Men när jag väl stod utanför Langham Place så va d skitmkt folk omringade kring 2 bunnyflickor.. vet inte va de gjorde där.. men alla typ stod å tog kort på dem.. oxå va d folk från nyheterna som interjuvade de anställda på Langham Place... ingen aning va som hände där..


Bunnygirl nr.1


Bunnygirl nr.2

Det va fortfarande Xbox-event men jag spelade aldrig... kände att jag inte har lust med nått då jag e skitförkyld å skittrött =(
Drog ner till Mongkoks metrostation för att köpa en göttig brownie från Mrs Fields! ^^ Jag tycker att jag va värd denna brownie eftersom jag har knappt käkat nått från Mrs Fields =) När jag köpte denna brownie fick jag lite flashback från förra året då jag köpte på samma ställe med Eugenia =)

Efter d drog jag faktiskt hemåt..låg bara på sängen å kollade ut Kiina.. hade bara 2 avsnitter kvar =) Jag ville bara va hemma å vila ut mig inför ikväll då jag ska träffa min vänner en sista gång å köra en karaokerunda! =D

Träffade Ho Chi i Tsim Sha Tsui metrostation runt 18:30.. gick sedan tillsammans mot Karaokestället där vi mötte upp Karen... =) Vi sjöng å sjöng i hela 4h! Inte nog med det.. d va vääärsta buffén å grejer.. herremingud så mkt mat!! =P
Mkt mat, mkt desserter.. you name it =P Man orkar knappt äta upp hälften =P

Moi, Karen and Ho Chi @ Neway CEO Karaoke =)

Vi lämnade karaokestället runt 23-tiden.. de gick med mig till metrostationen å där gick vi skilda vägar.. de gick till KCR för att ta tåget hem till sig själva.

Nu e jag iaf hemma.. ska strax gå ta en dusch å sen ska jag nog bara lyssna på musik.. finns inte å mkt att göra mer.. eller varför inte sova tidigare? =P

Imorrn e d min sista dag i Hong Kong before departure back to Sweden igen ^^
Imorrn ska jag handla d sista grejerna å sen bara packa å packa å se till att jag inte har glömt nått =)

Ses snart kära vänner i Göteborg! ^^

Natti! =)

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Bunny girls? From the first photo, I deduce that they must be working with computers! i(nformation) t(echnology)! Yesh!



XBox sounds fun. I'm thinking about buying either an XBox 360 or a PS3 when I move out, after I buy a large HDTV. :D



Woah, singing for 4 hours when you feel sick? Do you even have any voice left? ^^; Good luck packing in any case!

2009-04-09 @ 09:16:27
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Simon Cai

Du har ju svaret på en uppenbar fråga, varför fanns det så mkt folk som fotograferade?



Kanske för att det står 2 sexiga kaniner på gatan i fina kjolor? ;) That's reason enough! Hallelulja!

2009-04-09 @ 14:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0