Fullt upp! =P

Som vanligt... jobbade 8-17 idag med Mentor å halva passet med Evy ^^ Det gick väl la braa I guess.. skitmkt folk i stan då det e lönehelg... Liseberg öppnade idag... Gamla Ullevi har invigning samt så e d Cirkus på Heden så jaa.. mkt mkt folk va det! Sist å inte minst.. det fina vädret!! Heelt underbart väder va d idag! Jag åkte till jobbet med tjock jacka (som vanligt) men när jag slutade så va d too hoot =P Haha.. Nämen allt gick bra å smidigt till ^^ Fick va i kök ända tills klockan 12 då alla kökspersonaler började.. men tiden innan.. omg säger jag bara.. de va  kassor å jag va själv i köket! Ibland hade jag Mentor som hjälp oxåå.. men jag fick panik!! Jag stressade upp mig själv o grejer.. men va kunde jag göra när folk beställer så mkt.. samt från 4 olika kassor?? =O Jaja, allt löste sig till slut ändå =)

Träffade på Limy å Carros föräldrar... haha de kom till min kassa =P Riktigt lol verkligen! ;P Men det va kuul! =D När jag slutade runt 17 tiden så såg man Anders å Tyngan sitta där ute i matsalen å käka göttig glass! Hehe.. va man träffar på folk idag =)

Jag testade även på den nya hamburgaren Chicago Star... den va faktiskt god! =) Mentor fick göra den.. å jag bad honom göra den med mkt kärlek.. visserligen va den ful gjord å grejer.. lol ;P Jag klagade... men det kanske va så han visade sin kärlek för mig? LOL! ;P Nämen vi alla tycker om att skoja på jobbet =)

Jag kom hem efter jobbet... gick hem å duschade samt surfade lite oxåå.. jag vikte även lite tvätt efter.. ehh.. flera dagar(?) .. jag har haft så fullt upp med jobbet å träffa vänner typ.. lol ;P

Ikväll efter middagen så åkte jag hem till Mentor =) Va Valter har blivit en stor pojke! Nu e han mer å mer lik sin mamma faktiskt =) Jättegullig å jättesöt verkligen! =D Nämen jag va bara hos Mentor å snackade med han å hans tjej bara ^^ Han frågade mig ifall jag ville komma på besök hos honom å hälsa på Valter på jobbet imorse å det ville jag gärna =)

Lämnade Mentor runt 23-tiden då han skulle upp å jobba öppning imorrn.. så då åkte jag till SKF å mötte upp Linus å hans kompisar ist =P Linus bara frågade ifall jag kunde komma dit för hans kompisar ville träffa mig å grejer.. jag tänkte typ sure.. jag bor ändå där i närheten, kan väl ta en sväng dit å träffa dem isf innan jag åker hem.. så jag träffade dem.. alla dessa killar hade mangafrilla lol! Inte för att de va så snygga utseendemässigt men frillorna va snygga iaf ;P Sooo japanese really! ;P

Nää, time to sleep... upp å jobba imorrn igen.. suck..

natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0