Hjälplös..

Inatt va jag faktiskt inte sååå mkt bättre.. haha... jag la mig tyvärr innan 04 =P Jag som ville typ lägga mig runt 02.. =P Blir aldrig så som jag vill typ =P Haha..
Well.. imorse.. jättetidigt på morgonen va d nån som kom å besökte min farmor... JÄTTETIDIGT på morgonen asså =P Å jag sov ju liksom på vardagsrummet.. =P De pratade å hej å ho.. jag hörde att hon undrade vem som låg på golvet å sov.. ingen aning vem d va.. jag minns inte ens om jag kollade hur hon såg ut.. men d va nån auntie sa min farmor iaf.. för jag frågade henne när jag hade vaknat sen om d va nån som hade besökt henne eller om d va jag som drömde =P
Sen somnade jag om.. vaknade till igen runt 11 kanske... av att jag drömde en mardröm.. haha.. sjukt! Brukar aldrig drömma mardrömmar.. men tyvärr så kmr jag inte ihåg va d handlade om... men d va nån eller några som försökte döda mig iaf =P Somnade om sen igen... å sen så vaknade jag upp runt 14-tiden.. haha.. =P

Jag gick upp... satte på datorn.. surfade å gjorde de dagliga rutinerna.. sen så drog jag faktiskt ut.. drog till Langham Place igen för att jag va sugen på lite koreansk mat.. men först innan åkte jag självklart upp till 7:e våningen å kollade på LaFuma ifall han snubben jobbade.. men tyvärr inte idag heller.. det e alltid han mustasch mannen som jobbar där när jag besöker honom =P Aja.. han kanske har slutat jobba där =P

Drog ner till 4:e våningen igen å åt koreansk mat.. jag fick inte ens mkt mat.. men jag orkade egentligen inte äta upp allting.. jag fick TVINGA mig själv att äta upp allt.. lol =P Aja.. drog vidare till Flower Street där jag va igår för att 2 av de 4 plaggen jag köpte igår passade inte.. eller njaa.. ena plagget passade inte, det andra va inte så snygg när man hade på sig d.. så jaa.. jag bytte å kom hem med 3 plagg ist för 2 samt lägga till extra pengar för att plaggen jag valde va dyrare.. =P Helt hopplös e jag! =P Aja.. nu e d slut på shoppande iaf... nu e jag faktiskt seriös.. =P


Koreansk mat =)

Efter Flower Street gick jag tillbaka till Mongkok igen.. drog till computer center där jag köpte en mic =)

Drog hem direkt efter.. Snackade med mina föräldrar faktiskt för andra gången så länge jag har varit borta från hemmet =P Men d va najs iaf ^^
Snackade lite med Evy oxå ^^

Kollade även på en intervju med Cecilia Cheung som va med på Edison skandalen.. där hon berättade va som har hänt henne när all detta skedde osv..

Senare på kvällen så ville min morbror Daniel äta middag med mig =) Vi träffades i Jordan station runt 21-tiden.. gick tillsammans till nån japansk restaurang som e känd... va hur mkt folk som helst.. men som tur va så fanns d plats för 2 pers =) Jag fick läsa menyn först.. men.. jag visste inte va jag ville ha så jag bad Daniel att välja nått göttigt! ^^ Asså.. sushirullarna va skitstora... fiskarna va skitlånga =P Men d va riktigt gött iaf! =)

Kolla bara sushin med de avlånga fiskarna till höger =P  De till vänster e nog ostron...

Krabbsallad.. ^^

Mega makisarna! ;P

Efter d gick vi till ett skitkänt ställe där man köper eh... såna runda grejsimojser som jag köpte i Guangzhou när jag va med min kusin.. Vi fick köa för d va lång kö =P Men d va riktigt gött å Daniel sa att det stället hade de godaste ehh. "de runda grejsimojserna".. =)


Jag står å köar för de där runda grejsimojsarna ;P


Det e dessa jag menar (bild från Guangzhou)

Efter all ätande va jag sugen på att köra lite Taiko No Tatsujin så Daniel tog mig till en arkadhall i Tsim Sha Tsui... damn va vi va grymma! Fast inte sååå proo dock! Men duktiga va vi! ^^ Körde typ 4 rundor sammanlagt =P Visste inte att det fanns en hemlig "nivå" som man kunde välja... "Monster" nivån.. men faaan.. vi failade på vår sista låt.. så vi kunde inte testa på den... goosh! Nästa gång ska jag lätt köra monster nivån =P Asså...den finns inte med där man väljer vilken level man vill köra.. man måste göra nått speciellt med trummorna för att den där level ska dyka upp.. å jag hade verkligen no idea about it!

Vi körde även lite Mario Kart.. vi körde 2 rundor å vi vann varsin gång faktiskt =) Vi körde även sånt pistolgame... men d varade inte länge då vi båda sög =P Jag själv körde dansmatta.. Daniel tyckte inte om d så jag fick köra själv... faan, jag som trodde att jag va grym.. men d va jag inte! Jag failade 2 hela gånger på SAMMA LÅT! =P Daniel stod å filmade oxå.. fan fan... =( Vi körde även ett annat spel där man skulle tävla vem som va snabbast på olika grenar typ =P Well.. d va lite blandat där såjaa.. vissa grenar vann jag.. vissa grenar vann Daniel.. såja.. men vi båda va grymma iaf ;P


Daniel kör det där man tävlar mot varandra i olika grenar (fast jag hade losat då, så han fick spela själv) =P


Me på dansmattan! ;P

Efter all spelande så va vi båda trötta i armarna.. inte konstigt =P Att köra dessa trummor tar kål på ens armar =P
Oxå va jag hur svettig som helst... GÖTT, gympapass! =P Näämen.. efter allt detta så gick vi varsin väg..han tog sin buss hem å jag gick faktiskt hela vägen hem från Tsim Sha Tsui... kunde ha tagit metron egentligen.. meen.. jag valde att gå för att bränna lite fett =P D tog väl ungefär en halvtimme att gå från Tsim Sha Tsui till min farmor..


Uncle Daniel and moi! ^^ (Jaa, jag vet att Daniel e ung.. but still.. han tillhör min mammas generation) =P

Såja.. här sitter jag å kör en liten bloggrunda innan jag går å tar en dusch! ^^
Jag orkar nog inte kolla på film idag =P Lite too late =P D e nog bättre att jag satsar på att gå lägga mig tidigare ;P

Ha d toppen! ^^
Natti! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0