Min lediga dag! =D

Vaknade runt 10-tiden kanske.. va bara allmänt glad för att jag va ledig idag.. men nej nej... kära syster min glömde hennes kompis kamera här hemma å hon va tvungen att ha den så då fick stackars lilla jag röra på rumpan å åka ut till Evys skola å lämna kameran.. stress åt min lunch på 10min ungefär för att hinna med vagnen... va tvungen att träffa henne vid 12...

Lämnade av kameran.. så drog jag vidare till... McDonald's! Haha... jag gillar att hänga där ;P Jag tycker om att hälsa på folket där ;) Fick även se Sahand jobba idag oxå! =D Honom har inte jag heller sett sen jag kom hem.. så det va kul att se honom igen =) Det va många najsa personer som jobbade idag! ^^ Sahand fick sluta tidigare så jag va med honom lite å bara pratade ^^ Å på vägen såg man ju självklart Robin! ^^ Då gick vi å hälsade på honom å bara stod där å snacka.. sen så gick vi alla 3 skilda vägar =) Jag promenerade då hela vägen från Avenyn till Brunnsparken å på vägen stötte man på en gammal klasskamrat, Neda från 1:an gymnasiet när jag gick på Hvitfeldtska.. =) Det va kul att träffa henne igen så vi stod å bara pratade lite ^^ Eftersom hon va med sin kompis så stod vi inte där allt förlänge så då traskade vi vidare...

Jag åkte hem.. gjorde inte så mkt mera.. vek lite kläder.. kom lite folk som besökte restaurangen idag så jag fick sitta därnere å tolka åt mamma.. (som vanligt) =P

Tiden bara rann iväg å då va d dags för middag.. =) Åt middag å sen så va jag kvar på restaurangen en liten stund till då mammas kompis precis kom hem från Tokyo så vi satt å snackade lite om det =) Han tog med sig lite göttiga snacks till oss med från Japan =)

Nu sitter man här å bloggar å ska kolla klart ett avsnitt av den japanska serien "Ryusei no Kizuna".. ^^ Efter d ska jag duscha å sen sova... för imorrn börjar en viss person klockan 06!

Ha d gött ppl! ^^ Chilla å njuuut så mkt det går! =D

Nite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0