Nu börjar the real arbetsveckan..

Inte så mkt slappande mer typ.. har känt mig så fullt upptagen den senaste veckan iaf.. men igår fick jag äntligen en lugn dag hemma... som bestod av lite guitar hero, lite rayman raving rabbids tv party oxå ett avsnitt serie av K.O.3anguo som tog.. erhm... hela dagen för att se klart en 90min avsnitt =P Hade så mkt att göra så jag va tvungen att pausa, gör nåt annat osv.. =P Såja..
Åkte även ut till stan en snabbis för att fixa Evys studentplakat! Så jag satt å kollade på gamla bilder från när vi va liten.. guud va jag saknar den tiden..Jag va sååå fruktansvärt söt när jag va liten! Haha =P Mamma bara: När du va liten så va du så söt, gullig, snäll å lydig! Alla tyckte om dig... men kolla hur du e nu... ful, inte snäll å lydig nånstans =P Hahahaha... =P Indeed... jag va verkligen så söt å snäll när jag va baby =)

Baby Connie =)

Va en sväng hos Yoey oxå för att bränna lite wii spel hos henne för det gick inte så bra hemma hos mig.. =P Så skönt att Yoey bor såå himla nära =) Fick även bilder från grillningen ilördags... det va bara 2 bilder dock....

Me and Yoey ^^

Yoey, Martin and me =)

Resten av kvällen hände inte så mycket.. chattade bara på msn oxå jaa.. kollade klart på min serie =P Gick å la mig runt 02 ungefär...

Imorse vaknade jag runt 09.. eller ja jag ställde väckarklockan för att gå upp den tiden för att jag har massa grejer att göra hemma innan jag skulle ut å träffa folk å jobba.. men näee... jag somnade om å vaknade 50min senare =P Gjorde så mkt hemma idag asså.. åkte till banken för att sätta in pengar.. åkte till revisorn en snabbis för att lämna in lite papper.. åkte även till konsum för att skicka ett brev till Norge.. oxå tillsist å inte minst.. till Systembolaget för att köpa lite sprit =P Det va ställen jag åkte till iaf... sen när jag va i restaurangen så va d självklart massa samtal som man va tvungen att ringa å fixa =P Har nog aldrig gjort så mkt på en å samma dag =P Men jag va en such a klant idag när jag åt lunch... åt köttbullar med mos och lingon idag.. mkt göttigt! ^^ När jag åt så råkade jag tappa kniven typ 2 ggr... Pappa bara: Va göör du? Att diska dina knivar räcker redan för mig =P Well.. jag vet.. jag e en klant.. ;P

Snart ska jag åka ut å träffa Maria (Kevins lillasyster)... vi ska ta en liten fika på café Vasa =) Det ska bli trevligt trevligt! ^^
Oxå ska man jobba senare på eftermiddagen med.. börjar egentligen 16:30 å jobbar till 20:30 men så får jag börja 17:15 ist å sluta 01.. dvs stängning.. gött gött! Mer timmar, längre pass! Me like! =D


Måste kila mig nuuu.. vagnen kommer stax! ;P

Later! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0