Oj tisdag redan?

Gud, jag har verkligen tappat bort tidsuppfattningen.. trodde det va måndag idag.. men det e tydligen tisdag..
Jag minns inte ens va jag gjorde igår... jag stannade nog bara hemma.. fick nagelbehandling av Evy =) Oxå fixa lite internet typ.. så nu funkar vårt internet bra igen! *Finally*

Idag tisdag va det jobba jobba... jobbade mitt andra pass idag.. började 08 å slutade 14. Fast skiftledaren som skulle öppna imorse med Stina kom aldrig så stackars lilla Stina som har suttit utanför McDonald's i 2 hela timmar! Så när jag kom så fick jag ringa Helen såklart.. så Malin kom å öppnade... sen så hade vi 3 praoisar oxå.. oxå kom Maya tillslut... Daniella som skulle börja 09 fick hoppa in tidigare oxå! Well.. sjukt start som sagt.. jag som inte har sett Malin på 2 månader hann inte ens snacka så mkt då vi va tvungen att koncentrera oss på öppningen.. vi låg då 2h efter i allt!! Öppnade portarna 08:45 ungefär..
Nog om det.. =P Stod i köket idag faktiskt.. det va varmt å det va jobbigt =P Fick kanske oxå en gapbuster.. hoppas att vi lyckas få bra på den! Vet att vi kmr att missa några poäng ifall inte den snubben e riktigt riktigt petig då.. vi får hålla tummarna..

Satt kvar på jobbet i nästan en timme för att snacka lite med Maya oxå Linus =)

Åkte heem för att jag va extra sugen på stek fläsk!!! Finally! =D Åt ingenting på jobbet bara för att spara magen =)

När jag kom hem så såg jag ett avsnitt av K.O.3anguo samt tog en dusch... å runt 18-tiden åkte jag till Helen för att ge henne lite grejer samt prata lite med henne då jag inte hann snacka nått med henne på jobbet.. =/ Det va najs iaf! =D

Va hemma runt 20-tiden igen.. de hade sparat lite mat åt mig.... skulle äta middag med dem egentligen men jag glömde min mobil hemma så jag hade ingen klocka så jaa.. jag missade tiden.. =P

Jaa, senare på kvällen så såg man på heroes.. så himla bra asså! =D

Nu e klockan snart 00.. jag e så himla trött.. inte konstigt då jag vaknade 06:30 imorse å sov i typ 6h bara.. =P
Dags å nana strax!

Natti! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0