Orättvis!! =(

Guud, jag orkar inte skriva långt inlägg.. jag kör en kort sammanfattning bara =P

Igår onsdag: Lunchade med Simon, Eugenia, Anders å Anders vän Damir (Dejan look-alike) ;P på en thai restaurang nära handelshögskolan =) Vi bara satt å chillade, åt lunch å bara snackade... första gången jag träffade Simon sen jag kom tillbaka hem från min långresa =) Det va naajs! =D
Sen runt 14-tiden gick vi skilda vägar.. jag drog till jobbet för att möta upp Linn som skulle sluta 15.. men hon skulle ha ett möte med Helen efteråt så det blev längre än väntat.. så jag bara satt å väntade till hon blev klar innan vi stack iväg till Tintin för en fika =) Mkt trevligt va d oxå! =D Sen drog jag hem å va hemma innan middag iaf =) Senare på kvällen så gjorde jag inte så mkt.. började med en ny japansk serie som fick pris för bästa drama.. den heter typ "Ryusei no Kizuna"... tycker inget speciellt om denna serie ännu ;P Har bara sett ett avsnitt som sagt =P Sen så blev d bara chatt chatt å gick inte å la mig förrän.. ehh.. nån gång innan 00 skulle jag kunna tro =P Jag skulle ju upp tidigt dagen efter för att jobba öppning....

Idag torsdag: Vaknade runt 04:30.. åt frukost å åkte till jobbet.. när jag va på väg så ringde Koffe (arbetsledaren) mig för att kolla va jag va å att han hade tråkigt =P Haha... Nämen allt gick åt helvetet idag på jobbet oxå.. hissen pajades så stackars Anna som fick göra uppfyllningen genom att bära upp grejerna själv samt springa upp å ner på trappan... värsta gympapasset asså!
Jag fick stå kassa först men när alla kassapersonal började fick jag inte stå kassa längre... Koffe hade en kassatävling mellan 12-13 då den personen som har högst snittcheck vinner.. Koffe sa att det va för lätt för mig att vinna så jag fick inte va med.. jag fick stå pommesen å va serviceledare å bestämma över alla i kassan.. =P Meeen åååhh.. jag ville verkligen va med! Haha =P Ebba vann iaf.. en ny tjej faktiskt.. riktigt bra jobbat för å va en nyutbildad! Priset va en biobiljett samt en menykupong där de får byta in mot en valfri popcorn meny å läsk =) Den sista timman fick jag hoppa in i köket å pumpa hamburgare =P
Skulle ha slutat 15:15 egentligen.. men fick jobba över till 15:45 ungefär då det fanns inga andra kökspersonaler.. å Carl va quite ny i köket så hn kunde nog ha hand om hela köket helt ensam... så jag fick vänta tills nästa kökspersonal kom in innan jag fick sluta.. men det va lika bra d.. då jag skulle träffa Felicia (Kevins syrrra) runt 16:15 vid koppamärra! =)

Jag promenerade ner till Kungsportsplatsen från Avenyn faktiskt.. men det visade sig att Felicia inte hade slutat sitt möte ännu så jag fick vänta lite till.. men det va inga problem för mig då det va underbart väder så jag tog fram min "New moon" bok å läste i solen =) Felicia kom vid 17-tiden nästan så vi promenerade till Condecco i Avenyn igen för att ta en liten fika å bara prata =) Jag skulle ge henne de sakerna som Kevin köpte till henne nämligen =) Sen kom det lite för mkt folk att vi inte fick prata ifred så vi promenerade hem till Felicia å hennes pojkvän i Guldheden nånstans! ^^ De bor riktigt schysst oxå fick man träffa på Johan oxå som man inte har sett på 100 år =P Tiden har gått så fort.. verkligen.. Satt där i deras balkong å bara snackade med Felicia.. men runt 18:30-tiden så gick Felicia med mig ner till spårvagnshållplatsen då jag skulle ta vagnen hem igen till middagen =)

Nu ikväll händer det inte så mkt.. jag ska nog gå ta en dusch å sen kolla ett avsnitt av den japanska serien innan läggdags då jag måste öppna imorrn igen =P But I like öppningar! Tiden går sååå fruktansvärt fort! Me like! =D

Ha det toppen! =D

Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Huh, hva er det som er orättvist? Høres ut som du hadde en bra dag. :P



Huff, jeg har vært opptatt med kjøp av leilighet og flytting de siste ukene, har nesten ikke gjort noe annet. Men hadde det fint i påske da! :)

2009-04-17 @ 06:40:33
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan: Såå kuuul... jag vill oxå flytta! =D

Va som va orättvis? Jo, för att jag inte fick va med på kassatävlingen för att jag va för grym (tydligen) =(

2009-04-17 @ 16:17:44
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0