Så fruktansvärt trött!!

Guud asså... 5-7hs sömn per natt funkar inte asså... så har det varit i 4 dagar å nu e d äntligen över.. inte bara d.. utan att man får jobba skitlååånga pass på 9-10h per dag oxå.. sen så e man grymt upptagen efter jobbet å gör andra vettiga grejer.. å sen så e man helt körd.. å får inte tillräckligt med sömn.. jag känner av nu hur svag jag börjar bli.. jag mådde skitbra imorse.. men sen så va jag skitsnuvig å nös typ ofta.. samt ögonen kliade med.. tror att det e pollen.. eller nått.. HATA! Ingen bra dag asså..  Idag började jag ändå rätt så okeej.. 09.. det va faktiskt helt dött hela förmiddagen.. vi hade det hur softish som helst.. å Daniella kom typ en timme försent till jobbet.. men det gjorde inte så mkt då vi sålde typ nada.. Jag va kassa idag men mina sista 2 timmar fick jag va i köket å pumpa upp burgare tillsammans med Linda =P Well.. det gick la hyfsat... fick hjälp av Cattis dåå... så mkt folk som beställer grejer från BOPen på sistone.. Vi hade slut på alla premiumsallad med så vi kunde inte sälja nån sallad alls.. eller jooo.. vi hade 4 sallader dock.. men jag åt en av de värdefulla salladen =P Jag fick lära mig nya saker idag av Koffe =P Satt på kontoret som vanligt å lärde mig typ hur man skulle beräkna hur mkt sallader å fika som går åt under en dag.. så nästa gång jag öppnar med Koffe ska jag sitta å hålla på med sånt. lol =P Men det e kul att lära sig nya grejer! =D Fick även lära mig att byta läsk... varje gång läsken e slut så brukar alltid arbetsledaren få gå ner i källarn å byta.. men.. asså.. det va hur enkelt som helst! Vemsomhelst kan ju d liksom.. lol ;P

Mentor jobbade ju idag oxåå... så vi 2 höll på att kämpa oss hela dan å reta varandra å grejer =P Han bar mig typ helt plötsligt å stod nära grillen.. hah ;P Han ville säkert slänga ner mig däär för att jag e såå himla jobbig mot honom hela tiden ;P Men jag blev lite rädd ändå.. haha ;P Tänk om han råka tappa mig liksom... scary ;P


Haha!

Men iaf... runt 16-tiden blev d skitmkt att göra... kom folk hela tiden... ruuusch! Sen typ 17:35 fick jag räkna min kassa... Jag skulle sluta 17:45... men det visade sig att jag hade -100 spänn.. Illa faktiskt...jag hoppas på växelfel bara.. annars kmr jag få skit =( Jag brukar inte få såna diffar faktiskt... men iaf.. Cattis ska iaf smsa mig ifall hon lyckas få fram 100-lappen.. Hoppas hoppas! *ber*

Ikväll händer inte så mkt tror jag inte.. hade planer egentligen men blev inställda... men det e lika bra d.. jag behöver verkligen VILA å va hemma å kunna få njuta av mina serier!!!! =P Det va ju hur längesen som helst som jag satt vid min dator å dega på serier.. Har verkligen inte haft tid... =( Skönt att man e ledig imorrn oxåå!!! Ska njuuuta för fuuult!!

Nu väntar man på middag bara... har duschat å sååå.. e skithungrig.. I want food! ;D

Bilder från igår:

Det här e då Linus.. Han försöker va en chinese! ;P

Anyway... have fun!
Later! =D

Kommentarer
Postat av: Evy

Hahahaha..Mentor e sååå flumm

Naaw..va söt Linus var som chinese! =P

2009-04-27 @ 01:29:12
Postat av: GwanGwan

näää jag ska inte till Hk denna gången, blir vietnam och lite runt i kina bara. Sen får vi se vad som vi hinner med. =) oh ska du ut och resa igen?

2009-04-27 @ 13:56:59
URL: http://gwangwan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0