Snabb bloggning..

Yupp.. träffade Maria vid café Vasa! ^^ Det va trevligt att träffa henne igen =) Hihi.. vi satt å drack lite te resp. latte å bara pratade =) Sen gick vi omrking i stan.. i femmanhuset å besökte lite klädaffärer å så.. ^^ På vägen ner mot stan så såg man självklart en stammis.. 89an!! =P Hahaha.. Å sen när jag skulle lämna av Maria till hennes buss så såg man självklart Dman ;P Jag hade en riktig trevlig dag idag iaf med Maria sötisen ^^

Åkte till jobbet direkt efter d... fick stå i köket... fick stänga köket till o med =P Stängde med det gamla gänget.. Catrin å Ghamgin ^^ Ghamgin hjälpte mg att förstänga skitmkt i köket så jag behövde knappt göra nånting ;P Det va najs! =D Jag hade Arian som hjälpte mig oxå =P (Hon hade slutat jobba då.. men hjälpte mig ändå i sina vanliga kläder) ;P Thaanks! ^^
Ghamgin va tvungen att åka hem före oss så det va därför hon hjälpte oss så mkt ^^ Förövrigt har det inte hänt så mkt idag.. det va IFK mot Öis match idag å det va en del folk som kom å köpte mat.. speciellt cheeseburgare gick som bara den.. =P Skönt det.. slapp man producera andra hamburgare =P Tydligen så va det en IFK-spelare som besökte donkan.. det va några gäster i matsalen som gick ner på knän framför IFK-spelaren å tackade å bugade honom för en bra match.. lol =P  IFK vann med 3-0 tydligen =P

På vägen hem va det bara jag å Catrin ^^ Brings back to the old memories ^^ Innan jag åkte på min resa va det alltid jag å hon som åkte hem tillsammans å bara prata =) Å det kändes så idag! Mkt härliga minnen =) Men nu framöver kommer jag inte jobba så mkt med henne då jag tillhör en annan skift.. =( Jag å Angelica har hamnat på Koffes skift i maj.. men det blir lika bra det oxå! =D Fast jag får åka hem ensam då... =(

Nääe klockan tickar iväg.. å jag måste duscha å sen sova då en viss person måste upp om... 5 å en halvtimme.. för att jag ska upp å jobba klockan 09 =P Well.. jag skulle inte stänga idag egentligen som sagt... men så bad jag Koffe att inte fixa bort min tid dagen efter då jag ville ha kvar alla mina timmar.. =P Men det klarar jag! I know that! =D
I'm a supergirl, remember? ;)

God natt! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0