Träningsvärk!!

Ja.. öppningen gick bra å jag öppnade med Koffe =) Jag va lös idag så jag va både kassa å kök men först å främst hade jag pommesen i första hand =) Jag fick lära mig massa grejer eftersom för att jag ska bli verifierad inom vissa område för att jag e en skiftmedlem typ.. så jag blev verifierad inom vissa områden.. som jag redan kunde innan =P Men jag fick lära mig 2 nya grejer iaf.. ena grejen e iaf att slå in råvaruwasten på datorn! ^^ Samt plocka isär å bygga ihop toppinghållaren.. haha.. den va jobbig ska ni veta =P Måste göra om den imorrn.. lol ;P För jag ska kunna den till 100% =P Det va även praoisarnas sista dag oxå.. Iaf alla de som jag kom närmast iaf.. kommer att sakna dem faktiskt! De har gjort jobbet så mkt roligare faktiskt! Hoppas att de får jobb hos oss =) Det va förövrigt skiiitmkt foooolk!! Löning å grejer... oxå jobbade Selam oxå!! Ååh! =D

Jag gjorde faktiskt nått klantigt igår.. som ni vet så va jag å träffade Lesi å jag fick jobba över å grejer.. det värsta va ändå att jag glömde stämpla ut! Det såg jag på en lapp imorse på kontoret till Koffe där det stod att jag glömde stämpla ut.. well.. jag fråga Koffe ifall han hade korrigerat stämplingarna.. well.. han hade gjort det tyvärr.. å det han inte visste om va att jag fick jobba över.. så han kunde inte ändra mera på stämplingarna.. utan då får cheferna fixa detta! Jag trodde verkligen att Malin skulle jobba idag, men det gjorde hon inte.. typiskt.. aja..oxå hörde jag folk säga att Helen jobbar ikväll så då skickade jag ett sms till henne å bad henne fixa =) Tur d! ^^ Så allt löste sig tillslut.. =) Jag hade helt enkelt för bråttom så jag glömde totally bort d.. å som tur va så skrev jag på avvikelse lappen att jag stannade kvar såå.. =) Det finns bevis på att jag jobbade över igår =)

Slutade 15:45 idag å jaa, Koffe frågade mig ifall jag ville va med på en afterwork =) Självklart va man på ;) Vi blev inte så många dock men vi va 4st å satt å chillade på Jamessons bara =) Det va jag, Maya, Koffe å Arian =) Arian lämnade oss efter en timme typ.. så då blev det bara 3 kvar ;P Nämen det va härligt å bara sitta å prata å så =) Jag beställde bara en fanta... å när jag skulle betala.. de bara: "Seriöst... en fanta.. lägg av.." så jag behövde inte betala! Snällt! ^^

Vi hängde där i 2h ungefär men jag va tvungen att åka hem för att käka middag.. för att jag hade andra planer senare på kvällen... å det va att lira lite badminton med lite friends! ;P Jag kom dit ganska så sent... runt 21:30 tiden! Hann köra en timme kanske... damn vilken träningsvärk jag har!!! Men jag ägde typ ;P Jag slog ner Ming Ming å Viktor iaf.. det va bara de 2 jag hann möta =P *Stolt!*

Lämnade badmintonstället runt 23-tiden.. å jag fick släppa av Ming Ming, Jacky å Viktor vid Korsvägen så att de kunde ta sina vagnar hem =)

Så nu e man hemma.. ska duscha strax å sen ta å nana för att jag ska jobba imorrn... börjar iofs klockan 08 men daamn... Mentor å Evy öppnar imorrn! Så det kommer att bli riktigt härligt pass ;) Vi 3 kommer att röja å ha det skojigt fram tills nästa person som kommer in runt 10:15 tiden... oxå får man äntligen träffa Mentor för första gången med ^^ Det ska nog bli skojigt! ^^

God natt, mina kära vänner! ^^

Kommentarer
Postat av: GwanGwan

vi ska iväg till vietnam, kina och så.. =) kommer att bli jätte skoj.

2009-04-25 @ 07:14:31
URL: http://gwangwan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0