"Kämpa Linn!"

Sov väl i 5h kanske.. men det va ändå helt okej =) Vaknade runt 04:30 som vanligt då man jobbar öppning.. Åt frukost å satt vid datorn å körde det gamla vanliga.. tog vagnen som gick en timme efter jag hade vaknat.. å sen så va man på jobbet.. ;P
Öppnade med Koffe idag å allt gick bra å smidigt ^^ Linn hade sin produktionsledare verifiering idag å det fixade hon galant! ;) Jag stod i kassan i början av mitt pass.. sedan va d köket som gällde för min del.. jag å Carl hjälpte verkligen Linn asmkt i köket så hon klarade sin verifiering! =) Stackaren som kom typ 2h innan hon skulle jobba å hade inte sovit ett dugg... såjaa.. hon va skitnervös verkligen =( Men jag å Carl gjorde en liten hejarklackslåt för att peppa henne! Vi hann tyvärr inte performa denna låt personligen till Linn då vi hade asmkt att göra verkligen.. men vi filmade detta iaf så jag har skickat klippet till henne... ganska lol då Carl gjorde lite fel.. men men.. här har ni klippet som ni kan skratta åt ;P

"Kämpa Linn!" - Jag vet... vi e pinsamma.. men ibland måste man behöva ha lite kul på jobbet.. right? ;P

Förövrigt har det väl inte hänt så mkt på jobbet... Koffe hade en grymkassa tävling ändå.. något som e helt olik från andra kassatävlingar som vi har haft hittills.. men.. jag va inte med på denna tävling denna gång heller så..

Här ser ni hur tävlingen går till... ;P


Å vinnare av tävlingen blev...

Gunilla! =D

Well.. skulle ha slutat 15:45 egentligen.. men fick jobba över till 16:05... å jag som hade bestämt träff med Lesi oxåå... å stackaren kom redan innan 16:00.. å jag kunde inte lämna för att det va så mkt att göra.. så hon fick sitta därute å väntade på mig =( Innan jag droppar McDonald's ämnet så vill jag nämna att praoisarna som stod i köket med oss va riktigt grymma å duktiga! =D

När jag hade slutat så drog jag å Lesi till café Java å fikade lite smått å gott ^^ Vi bara pratade å så eftersom vi inte hade träffats sen.. ehh.. jaa.. sen kinesiskan förra året ;P Sjukt fort tiden har gått verkligen å det va kuul att träffa henne oxå =)
Efter en timme typ så dtog vi tillbaka till Donkan då jag skulle möta upp Carl för han skulle sluta vid 17:30-tiden... vi drog tillbak dit för att jag ville att Lesi skulle hjälpa oss att filma vår lilla grej till Linn.. hahah ;P Men efter detta så drog jag å Lesi vidare å gick runt lite i Kompassen å Nordstan innan jag lämnade av Lesi vid Centralen där hon tog sin buss hemåt =) När vi sade hejdå så ringde kra Linn mig.. haha.. perfect timing kallar jag d för ;P Så då snackade vi lite å så.. å sen så sååg man ju en annan kollega, Francesca som precis kom hem från Rom där hon tog sin sjuksköterskeexamen.. ^^ Fick även skaka hand med hennes pojkvän oxå =) Såg de 2 på spårvagnen på väg hemåt iaf ^^

När jag va hemma va d bara surfa å sen så va d middag typ..

Just nu e jag sååå fruktansvärt trött efter jobbet.. hela mina ben verkligen värker =( Jag ska nog gå ta en dusch å seeen ska jag upp till min gosiga säng å sitta vid laptopen å kolla ett avsnitt mushi-shi.. eller ja, det sista avsnittet actually innan läggdags... jobbar ju öppning imorrn igen! Så jag måste lägga mig tidigare... å inte bara det.. jag har sovit lite inatt oxåå.. oxå har jag en låång dag framför mig med lite sportande hahaha ;P I know.. inte så lik mig.. men återkommer mer om morgondagen imorrn =)

Gotta goo now! =)

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du medveten om att ditt youtubeklipp är privat, så folk kan inte se det utan inbjudan..?

2009-04-26 @ 20:40:52
Postat av: Connie

Hoppas att klippet funkar nu da ;P

2009-04-27 @ 01:31:59
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0