XBOX 360 å Lan Kwai Fong

Humm... jag e så besviken på mig själv.. d va meningen att jag skulle lägga mig runt 02 kanske.. men va hände? Joo, jag la mig som alla andra dagarna.. dvs innan 04 =P Jag kollade inte på serier nej.. utan.. jag bara surfade å lyssnade på musik.. and poff så försvann tiden.. =P

Vaknade runt 12-tiden.. kollade ett avsnitt av K.O.3anguo samt ett special avsnitt från K.O.1 som jag hade missat att se.. =P
Stack ut runt 16-tiden då jag va sugen på käk.. =P Fick reda på av Daniel igår att det fanns ett kebabställe i Mongkok vid Lady Street.. å självklart gick jag dit å letade å jaa, jag fann stället å satt å åt göttig kebab =) Kebaben va skitliten men det e bra =P Jag ska inte äta så mkt =P Måste tänka på vikten! ;P


Kebabrulle!

Drog till Langham Place direkt efter (som vanligt).. å jag hängde självklart vid Xbox stället.. =P Spelade Guitar Hero (som vanligt) teamade med ett barn faktiskt.. han frågade mig hela tiden varför d va si å så... så sööt =P Han frågade om vi kunde spela tillsammans så jaa.. han körde trummor å jag körde gitarr! ^^ Men han fattade inte hur man gjorde haha =P Körde några rundor med honom sen så lämnade jag dem så fick han köra med sin mamma ist =P Jag gick vidare till "The dishwasher dead samuraj".. rätt så kuul spel faktiskt! ^^ Me like! Hängde där ett tag =)
Efter d fortsatte jag vidare till "Ro-Type dimension"... där körde jag några stage =)
Runt 18-tiden va d faktiskt tävling.. först va d Winning eleven 2009... sen så va d Street Fighter 4 tävling.. priset va en Xbox 360 Elite... jag ställde upp på street fighter 4 =P Men men.. jag losade mot ett litet småbarn?! Haha... så skämmigt! =P Men men.. jag va inte van med den konsollen de hade... det e typ sån konsoll som man använder i arkadhall =P Men jag fick en liten grej för att jag ställde upp på tävlingen.. en "bricka" typ där man kunde skriva sitt namn å adress på.. =)
Lär hänga där imorrn igen I guess =P Sista dan imorrn! Haha..


Brickan jag fick =)

Runt 20-tiden lämnade jag Langham Place... drog å köpte lite torkad kött innan jag stack hem igen =)
Satt å chattade en stund typ.. surfade å gjorde inget speciellt direkt.. =P

Runt 00-tiden åkte jag ut till Central för att möta upp Cherrie... vi skulle gå klubba lite i Lan Kwai Fong... =)
Jag har aldrig gått på en klubb i Lan Kwai Fong innan faktiskt.. Vi drog först till nån pub för att hälsa på nån som Cherrie kände å sen så drog vi till en annan pub där Cherrie kände en av bartenderna.. han bjöd oss faktiskt på varsin drink ^^
Efter detta drog vi till en klubb.. Fevar.. en klubb där Cherries kompis jobbade... ahh, han mexikanaren som jag träffade sist =)

Lots of ppl @ Club Fevar

Haha..en tilläggsgrej.. visste inte att jag fick en bild på den västerländska snubben som va skit på mig =P Ser ni honom? Han har en svart sån kinesdräkt på sig å står lite snett bakom hon tjejen med röd kinesdräkt =P


Me @ Club Fevar


Cherries mexikanska vän Marc å Cherrie =)

Vi hängde väl där på klubben.. dansade lite å såå.. inträdet kostade 200 spänn! Haha.. men d va typ openbar från 12-02.. men vi hann bara ta en drink =P D va massa typ indier där typ =P Lite läskigt!! =P De från östasien e sååå himla på hela tiden.. man blir verkligen äcklad! =( Vi lämnade klubben en snabbis å drog till den första puben vi besökte.. där bjöd även bartender oss på varsin drink.. ^^ Jag drack inte så mkt.. jag e ju ingen suparflicka direkt... ^^


Våra fina drinkar ^^


Cherrie and me =)

Satt å hängde typ.. sen så drog vi tillbaka till klubben Fevar.. =P D va en kille som va helt besatt av Cherrie.. han påstod att hon såg ut som hans ex.. blablabla =P Men Cherrie sa att hon hade pojkvän (det har hon oxå fast i England) men sa att han va på klubben.. (dvs den mexikanska killen) =P D va kul iaf! Sen så va d en annan snubbe typ som satt å snackade med Cherrie.. hon sa att vi va tvåäggstvillingar.. å den snubben gick på d oxå! Värsta LOL! =P Men d va verkligen skitkul haha! Runt 04-tiden så lämnade vi klubben å åkte med minibussar mot Mongkok.. När vi väl kom fram till Mongkok gick vi åt varsitt håll.. hon tog taxi hem till sig å jag gick hem från Mongkok.. bussen stannade vid Langham Place såå.. d va inte långt att gå =) När jag kom hem så bytte jag om å tvättade bort sminket osv..
Å nu sitter man här å bloggar lite innan läggdags! Klockan e snart 05...

Jag måste bara tillägga en sak på slutet... killarna här e sååå groteskt fula!! =P Eeewww...

God natt allihopa! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0