2009-12-10

Det e skönt å ha en blogg ibland som man kan skriva av sig lite =P Kommer nog inte va lika aktiv som innan men men... att blogga lite då å då skadar ju aldrig =)

År 2009 e verkligen inget bra år för lilla mig har jag märkt =( Nån som minns va jag gjorde i Japan i februari? Jo, jag gick ju till ett ställe där man betalade för å se sin lycka eller nått... å jag fick ju ett papper så kallade "bad fortune" så d stämmer tydligen bra in på mig...


That's it.... "Bad fortune"

Vet inte varför just 2009 e ett dåligt år.. men inget går som d ska typ... skolan går verkligen åt helvetet! =( Nu har jag 2 omtentor bakom mig.. det e verkligen pinsamt att säga d, but that's true.. suck =( Har redan en omtenta nästa tisdag som jag vet att jag kommer att kugga igen... I meaan... jag får inte in all mikro! Det e såå svåårt verkligen.. å tråkigt meed för den delen =( Våra grupparbeten blev vi klara med förra veckan å det e sååå skööönt verkligen att ha fått dem överstökat iaf! Det tog längre tid än va vi trodde... vi hade seminarium ifredags som gick laa okeeej förutom att jag typ tappade bort mig i början pga. all nervositet! (Jag har scenskräck).
Jag har typ knappt börjat plugga inföör min kommande tenta yet.. jag e seg jag vet! Men jag känner att det e inte riktigt det jag prioriterar... ibland funderar jag även på att hoppa av kursen å betala tillbaka CSN... jaa, så trååkigt e d! Tyvärr... men vi närmar oss slutet nu å det e inte alls mkt kvar av kursen så det e bara att kämpa in i d sista...
Jag sökte även till företagsekonomi nästa termin.. men jag vet verkligen inte om jag ska läsa detta asså.. visserligen har jag hört att företagsekonomi e lättare å roligare än nationalekonomi... meen jag å ekonomi?? Går d ens ihop?? =P Well we will see va som händer later... =)

Efter 6år på Mcdonald's har jag äntligen sagt upp mig! Tänkte länge ifall jag skulle säga upp mig.. det e såå dåligt på arbetsmarknaden å många sa till mig att behålla kvar jobbet då det e svårt att få jobb... tänkte så från början men nej.. jag valde att va arbetslös än å jobba kvar på det stället... jag har tappat all motivation.. dels pga alla nya rutiner å regler men oxå att jag känner att jag vill testa på nått nytt... vill få nya experiences =) December e min sista månad iaf å jag kmr absolut inte säga ett ord till mina kollegor när jag jobbar mitt sista pass då jag INTE vill bli nerdränkt i fisksås å lukta illa... nej tack! =P
Men iaf jag söker å letar nytt jobb =) Wish me luck =)


Det e sååå mkt mera egentligen som har hänt som har fått mig att må ganska dåligt... Inte ens jag själv kan fatta d =P I used to be a girl som alltid happy å glaad... att va nere å inte må bra e verkligen not mee.. men just iår har det hänt en del grejer.. Jag vill faktiskt åka utomlands nu igen... komma bort härifrån å leva livet.. =P Men nääe.. jag e en supergirl å jag klarar allting! Så jag mår braa eller e påååå goood väg iaf =) Kommer att komma över allting... just give me time =)

Äsch nooog med deppsnack haha =P

Jag ser framemot 23:e å jag ser framemot nyår! Nästa vecka e d en heel del aktiviteter meeed... ååh.. glada tider! Det behöver jag verkligen nuuu... =)

Har för mkt serier kvar att följa.. kommer att bli knäpp snart!! Hahah!!

Näääe, jag orkar inte meraaaaa... haha... säkert glömt nått nuu... men nu måste jag sova!!!

God natt =)





Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Haha, finally tired of McDs? :P What kind of job are you looking for now?



Good luck with your studies la! Hmm, too bad that things aren't going to well... Don't give up!



I haven't started watching Chinese shows yet, but I've been watching through House MD, about halfways through season 5 now. xP

2009-12-10 @ 22:18:50
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan: Yeaah tired a long time ago.. but finally it's over.. soon =P

I'm looking for all kind of jobs... no restaurant or something similar to Mcdonald's =P



Thxx.... But I think I can't doo it anymore.. I really hate economics for sure! =(



Haha u better start now!! It's good with chinese series ^^

2009-12-10 @ 23:10:07
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: GwanGwan

Ush!! Låt inte detta sänka ner dig!! Skola är svårt, speciellt på universitets nivå!!!! Trust me I know, jag har också tänkt på att ge upp, men jag är en fighter och jag har nu en del tentor efter mig som jag MÅSTE fixa innan jag flyttar hem ifrån om sex månader hahahaha!!! Så du har inte så mycket otur!! Ibland går det bra och ibland inte.. thats life!!! C'est la vie, som det heter på franska ler!! Va glad och lägg skitet bakom dig bara, nån gång klarar du det

2009-12-16 @ 11:04:49
URL: http://gwangwan86.blogg.se/
Postat av: Connie

GwanGwan: Va gullig du e gumman! ^^ Jag va oxåå en fighter innan men på sistone fortsätter jag å misslyckas gång på gång på gång.. men men.. jag tar inte d så hårt längre.. vet att jag failade igår igen på tentan men.. jag e glad ändå! Jag kan inte göra så mkt åt saken.. bara att satsa till nästa gång =)

2009-12-16 @ 11:56:38
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0