Blogga på lektionstid...? =P

Hej alla glada! =)
Jag sitter på en föreläsning just nu.. det e såå himla tråååkigt! =( Tur att jag har datorn.. skulle aldrig ha pallat 3h annars.. å nu har jag drygt 1h kvar av föreläsningen hehe =) Som tur e e d min sista föreläsning nu innan jul =) Har iofs 2 övningslektioner torsdag fredag men inga föreläsningar =)

Efter föreläsningen idag ska jag äntligen få fika med den mest upptagnaste bruden av alla.. Nova ^^ Henne har jag inte träffat på minst en månad..! =( Busy girl... å mkt skola I know.. men äntligen få jag träffa henne idag =) Vi ska fika på hennes favvoställe =) Längtar! <3

Igåår va d en mysdag hos Kimmo å Tinni! =) Gjorde en spontanbesök hos deem där vi åt goo middag å goo efterrätt som T gjorde! ^^ Efter d va d bara massa snaack å modevisning haha ;D Så söööta e niii 2, snyggingar! ^^
Lämnade dem runt 21-tiden då jag skulle åka till flygplatsen för att hämta upp moster =)

Jag hade faktist en omtenta igår.. som gick åt helvetet.. igen.. suck =( I know jag e hopplös.. but still jag va faktiskt inte så unhappy igår.. jag gjorde mitt bästa å mikroekonomi e SVÅRT! =(

Wohoooo nu har jag rast iaf! Haha ;D D tog lite tid å skriva detta inlägg dåå jag måste fokusera på föreläsningen, samtidigt som jag måste anteckna hehe... å blogga lite då å då såklart ;)

Later guys! ^^




Kommentarer
Postat av: Johan Ho

Doh! :( Du må ta emnet opp igjen da? Jaja... Bedre lykke neste gang. :P



Min siste arbeidsdag er også over, i dag drar jeg til Hong Kong! Wai! :D

2009-12-17 @ 06:17:51
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Johan Ho: Hahaha..... jaa, jag hoppas att jag fixar d nästan gång (vilket jag tvekar på) ;P



Du får ha d underbart i Hong Kong! Ät å shoppa för min del oxåå! ;D

2009-12-17 @ 23:38:41
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0