Soo sooon!! ;D

Woow asså... år 2009 har passerat riktigt riktigt fort!! Nu har vi kommit till sista dagen av 2009... dvs nyårsafton!
Å imorrn (efter kl.00 iofs idag) åker vi till Stockholm å ska fira nyåret dääääär!! Åhh!! Skaa bli såå kuul! ^^ *längtar*
Blir borta i 5 dar sammanlagt =) När man kommer hem 4:e igen så e d bara 2 dar kvar innan skolan... visserligen behöver jag inte gå på lektionerna då jag inte ens ska göra tentan hum... men men, jag vill dit ändå... få in lite kunskaper så jag kan fixa d på omtentan! =P

Veckan som har gått har väl inte hänt såå mkt egentligen... fick ta hand om en kompis lillebror från Gnosjö i måndags ^^ visade honom stan å så bara =) Igår gjorde jag en spontan resa till Ullared först där jag mötte upp "the boys" som de kallar sig själva ;P Sen så åkte jag med dem till Forsheda å hängde däär å lirade lite just dance, raving rabbits å new super mario bros ^^ Jag ägde killarna på allt! haha ;D Såå stolt över mig själv! =) Ville ju inte ens åkaaa heeem egentligen.. de ville att jag skulle sova över.. fast naa, jag hade bilen å mina päron behöver bilen dagen efter på morgonen så nope.. så jag bilade hem igen till Göteborg från Forsheda.. bilfärden gick bra å jag kom hem hel iaf =)
Idag gjorde jag inte så mkt förutom att vara mammas chauffis ;P Köpte lite hushållsgrejer till vårt hem å så bara å packade lite inför Stockholmstripen =)

Hoppas att jag inte glömmer nått imorrn bara för varje gång jag har åkt bort har jag glömt nånting.. suck.. =/

Jag hoppas att 2010 blir ett bra åår då 2009 har varit kass för min del.. men men... hoppas på d bästa laa =) Jag har grejer att se framemot iaf början av 2010! Ett nytt jobb liksom! Nya utmaningar! Ååhh... ska bli så kuul faktiskt =)

Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år iaf!!! ;D

Vi höörs 2010 ;)

Kommentarer
Postat av: 3u

Oj inte visste jag att du bloggade^^

The Boys = party^^

2009-12-31 @ 13:32:09
URL: http://blog.3ubui.com
Postat av: Johan Ho

Happy new year from Hong Kong!! \^o^/



Oooh, New Super Mario Bros Wii? I'll buy it! Once I finish all (most) of my old games. xD

2010-01-01 @ 02:53:23
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

3u: Haha, jag bloggar bara lite då å då.. jag va skitaktiv innan men la ner d.. å börjat lite smått igen =)



Johan Ho: Happy New Year Johan!! ;D

Hahaha u and ur games!! ;) ;) ;)

2010-01-01 @ 16:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0