En vecka har passerat..

Idag har vi först åkt ner till Shinjuku.. till en resebyrå där vi äntligen bokade våra biljetter till Korea! Wohoo..
Vi satt där minst 1h.. om inte mer.. lol =P Skitsega va dem.. =P

Efter d ville ju självklart min kära Kevin käka på KFC.. =P Både Kalle å Kevin va hungriga... men jag själv va inte så sugen på KFC.. utan jag lämnade dem en liten stund å drog till McDonald's ist å köpte en teriyaki burgare som va huuur göttig som helst =)


Teriyaki McBurger

Efter d drog vi vidare till Odaiba... ett mkt vackert ställe! Goosh... Så himla fint d va dääär!!! ^^







Efter Odaiba så skulle vi dra vidare till Tokyo Tower å Roppongi... men innan dess så hängde vi på Starbucks coffee en liten stund där jag äntligen fick min frappuccino blended creaaam med karamell!!! Wohooo! Blev överlycklig! ^^


Näämen... sen vidare till Tokyo Tower.. så åkte vi först upp till 160m å sen så köpte vi en ticket till till 250m+.. Så naajs utsikt över heeeela Tokyo! Helt underbart  å fint! Tog massa bilder! =D


Tokyo Tower







Efter Tokyo Tower så drog vi till Roppongi.. det fanns massa utlänningar där... många klubbar å så.. men gick bara där en liten sväng =)


Sen så åkte vi tillbaka till Kokubunji... både jag å Kevin va hungriga å jag va sugen på peking anka i wrap typ..så vi drog till Bamiya igen å åt mat! Haha =P Lite ångest då man åt efter 22:30 tiden.. lol =P Men jag va hungrig.. va kunde jag göra liksom? =P


Nu e man här hemma å bloggar...  å softar =)

Ha d göttigt allihopa!
Nite ^^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

oh mi gooosh! teriyaki burger! me waaant!

asså dina bilder gör mig så avundsjuk xD så fina! hur mkt kostar det att åka till korea från japan då? :D

2009-02-18 @ 21:32:23
URL: http://electrotenshi.blogspot.com
Postat av: Connie

Jennifer: Vi kmr att åka från en annan stad, Fukuoka till Seoul först... å sen från Seoul tillbaka till Tokyo =)

Det kostar runt 3000kr laa...

2009-02-19 @ 05:46:40
Postat av: Jennifer

omg va billigt ._. för hur länge? e boende inkluderat?

2009-02-19 @ 19:12:47
URL: http://electrotenshi.blogspot.com
Postat av: Connie

Jennifer: Vi kommer att va i Seoul i 4 dagar å då e inte boendet inkluderat... =)

2009-02-20 @ 13:55:23
Postat av: Kang

Just det Connie! Glöm inte pröva MosBurger, japansk burgerkedja. De har lokala smaker och mer neutrala också. Jättegoda hamburgare! fattar inte att ni äter mcdonalds (och KFC också för den delen..) utomlands... så trött på det överallt jag åker :P

2009-02-20 @ 14:32:56
Postat av: Johan Ho

Waah, føler meg sulten nå. :P Haha, Frappucino. Men jeg liker også det bedre enn vanlig kaffe hvis jeg ender opp på Starbucks. :)



Håper du har det kult på Japan-rundturen!

2009-02-20 @ 22:33:11
URL: http://imythril.spaces.live.com
Postat av: Connie

Kang: Haha... well well KFC finns ju inte i Sverige plus det e ju min älsklings favvoställe så.. =P Men men, vi får ta å testa Mosburger nån dag laa ^^



Johan: Haha... samma här.. jag föredrar Frappuccino å sånt mer än vanlig svart kaffe =P Haha

Starbucks coffee e soo good! ^^

2009-02-21 @ 06:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0