Handledare!!! =D=D

Yupp.. jag e verifierad handledare! ^^ Äntligen!! Efter all slit!! =P Dock har jag en sista grej kvar.. imorrn.. så ska jag utbilda en ny tjej! Det e den sista grejen jag ska göra =) Anyway.. jag va sååå nervös på uppkörningen! Dog av nervositet... när chefen ställde vissa frågor.. jag fick black-out! =P Aja, men nu har jag fått detta överstökat iaf! ^^

Idag har jag bara varit hemma å latat mig.. jag orkar inte göra nånting.. så trött.. jobbat so much verkligen.. har kollat på serier typ! ^^ Mkt najs! =) Å chattat med foooolk! ^^ Kändes så längesen jag pratade med alla.. typ..

Snart e d middag å jag e hungrig! =P Jag vill ha maaaaaaaaaaaat!!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt! Jag e trött efter 5h sömn oxå börjar jag 08 imorrn å slutar 16:45 (kanske).. jag va schemalagd 15:45-19:15 egentligen.. men bytte med Stina så jag jobbar egentligen 10:30-14:00.. mestid = hata! =P Så jag e glad att jag fick ett långt pass! ^^

Gött med cash! ;)



Kommentarer
Postat av: Maria

Oh grattis! :D

2009-02-03 @ 17:31:46
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0