Ikväll bär d av till...

vår Japan-trip å Korea! ^^

Vår första stopp kommer å va Osaka =) Vi kommer att ta nattbussen dit runt 22-tiden... kommer la va framme nån gång vid 06 på morgonen eller nått.. om jag inte minns fel =P

Annars så har vi inte gjort så mkt de senaste dagarna.. har åkt till Shinjuku å fixat våra biljetter till Hong Kong.. har gått omkring i Tachikawa..Har varit på Starbucks coffee många ggr samt så testade jag på Krispy Kreme.. fick för mig att Eugenia sa att de har goda donuts.. så jag passade på å testade en.. jag tycker inte om donuts egentligen.. =P Men jag offrade mig lite =P Det va kö faktiskt.. så då tänkte jag... att man kanske ska testa å d ändå =P Tog en säsongens donuts.. Chocolate Mocca Heart donuts... mkt göttig! ^^


Testade Caramell Macchiato som Maria rekommenderade ^^ Den va good, men jag föredrar frappuccino mer =)


Åt göttig Ramen




Choccolate Mocca Heart Donut


Denna gång tog jag min älskling till detta Hostess område.. Han hade aldrig hört talas om d innan.. men men, jag va tvungen att ta bilder på dessa killar för att dela med mig... De e inte ens snygga... =P


Eller jaa.. ni får avgöra själva ;P

Jag har haft väldigt ont i det högra benet 2 dagar i rad.. men nu e d äntligen över.. vet faktiskt inte va som har hänt.. helt cp =P


Somewhere near my darling's place loor ^^

Vi har käkat en del hemma oxå då allt e sååå jäävla dyrt i Japan =P Kevin sötnosen lagar verkligen mkt goda rätter.. ;)

Men.. det som gav mig mest ångest va att vi åt runt 23-tiden.. så sent! Vem kommer inte att bli värsta feta tjockisen när jag kommer hem till Sverige igen... Jo.. JAG!! =(
Men men, jag fick offra mig lite.. för att få äta älsklingens hemmalagade mat ;)

Igår satt vi alla hos Kalle å bokade boende å så till de städer vi ska besöka =)

Annars så har d inte hänt så mkt mera.. kommer inte ha tillgång till internet på 2 veckor nu...
Vi kommer att va tillbaka i Tokyo igen den 7 mars..

Jag e sååå excited! Jag ser verkligen framemot denna resa! =)

Dessa följande städer ska vi besöka... Tokyo - Osaka - Kyoto - Nara - Hiroshima - Fukuoka - Seoul - Tokyo.. lär bli andra städer vi ska besöka oxå som jag inte vet just nu =P (kanske) =P

Det ska bli kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul! =D

Ha det toppen i Sverige laaa!!
Hörs om 2 veckor igen ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Asså...ska inte såna host vara snygga? xDD lr har ja heelt fel? hahaahh

jag skulle då inte vilja lägga ner pengar på dom!

2009-02-22 @ 13:11:12
URL: http://electrotenshi.blogspot.com
Postat av: Connie

Jennifer: Tror de ska va snygga.. meen... jag tycker inte att de e snygga iaf =P Hahaha...

2009-02-23 @ 03:18:19
Postat av: MARIA

Den ser inte så god ut faktiskt ^^ är det is i? haha. Japan och Taiwan har nog inte likadana haha.

Hoppas ni har det bra :)

2009-02-23 @ 17:41:15
URL: http://h3llokitty.blogg.se/
Postat av: Connie

Maria: yupp, det va med is i.. men den va inte lika god som frappuccino.. nu vet jag dock inte om du tog varm eller kall.. men jag valde den kalla iaf =)

2009-02-26 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0